Luieremmer - wat is handig?

Hoi

Wij moeten nog heel wat spullen kopen voor de komst van die kleine over +/- 6 weken en vinden het zeer moeilijk om een luieremmer te kiezen.  Er zijn natuurlijk verschillende systemen  en tot nu toe hebben wij niets gezien dat omschreven kan worden  als mooi (hebben de fabrikanten nooit gehoord van design)  Wat hebben jullie gekozen?

Mor74

Hoi Mor,
Wij hebben katoenen luiers, dus geen luieremmer nodig, alleen een wasmachine ;-) Maar ik heb op een KDV gewerkt waar je er 1 had die na elke luier een draai maakte, handig, je krijgt een soort slinger dan en je ruikt niets! Of doen ze dat allemaal?
Succes met uitzoeken!

hoi mor,

zelf heb ik een luieremmer en ik moet zeggen dat ik hem toen mijn zoon nog baby was erg handig vond, later omdat mijn zoon eerst rustig bij moest komen als hij zijn bed uitkwam kleede ik hem beneden aan en gooide ik de luier beneden weg.
maar als je de luier gewoon in de prullebak weg wil gooien zal ik je aanraden omdat in zo'n groene of zwarte bak te doen want anders krijg je echt een poep of plas lucht in huis en met de luier emmer is dat niet zo ik heb zo'n systeem als dat mijn voorganger beschrijft.
je legt de luier erin en geeft een draai aan de kop van de emmer.
en met zo'n luier emmer vergeet je ook nooit een luier weg te gooien want dat wilde ook nog wel eens gebeuren als anderen mijn zoon boven verschoonde toen ik de emmer op had geruimd.

groetjes tineke

Hoi,

Ik heb een 'gewone' luieremmer gekocht. Of het handig is weet ik niet. Heb geen ervaring maar ik vond die dingen waarbij je de luier in een zak draait wel erg duur dus ik ga dit eerst proberen.Bij de Hema (later ook bij de Etos) zag ik geurende zakjes liggen waar je de vieze luier zelf in kunt doen en daarmee geurtjes kan voorkomen. Waren niet duur dus dit ga ik eerst proberen.

Liefs,
Marian

Terug
Bovenaan