Luieremmer - wat is handig?

Hoi

Wij moeten nog heel wat spullen kopen voor de komst van die kleine over +/- 6 weken en vinden het zeer moeilijk om een luieremmer te kiezen.  Er zijn natuurlijk verschillende systemen  en tot nu toe hebben wij niets gezien dat omschreven kan worden  als mooi (hebben de fabrikanten nooit gehoord van design)  Wat hebben jullie gekozen?

Mor74

Wij hebben een luieremmer. Die systemen zijn allemaal best leuk, maar de navulcassettes zijn behoorlijk prijzig. En mooi zien ze er inderdaad ook niet uit. Wij hebben ons vanaf de geboorte aangewend om poepluiers zoveel mogelijk meteen buiten in de container te gooien. Voor de poepluiers gebruik ik luierzakjes (kun je o.a. bij DA, kruidvat en etos kopen). Dit zijn gewoon plastic zakjes met een geurtje eraan. Voor 100 ben je ongeveer 2 a 3 euro kwijt. Dus de poepluiers die 's avonds laat of 's nachts werden geproduceerd gingen in zo'n zakje de luieremmer in en deze leegden we iedere ochtend in de container. Wij hebben nooit last gehad van stank, dit systeem vinden wij perfect werken.

Ons zoontje is nu 22.5 maanden en sinds een half jaar gebruiken we de luieremmer niet meer. Alle luiers gaan direct naar de container.

Als we de luieremmer straks niet meer voor de luiers nodig hebben kan ik hem nog altijd gebruiken voor schoonmaakemmer.

Succes met het jullie keuze.

Groetjes,
Susan

hoi hoi
ook wij hebben de luieremmer bijna nooit gebruikt ik vind dat altijd stinken,
wij gooien het ook direct in de container.
Maar bedankt susan voor je advies van luier zakjes die kende ik niet, ga ik morgen direct kopen.
succer ermee.

Wij hebben de simpelste emmer gekocht die er maar te vinden was, van de HEMA........
En de bedoeling is inderdaad eigenlijk elke keer om de luier mee naar beneden te nemen...........
Mijn mannetje was nog wel voor zo'n systeem, tja als man wil je toch ook nog wel wat gadgets in de babykamer kwijt, maar ik ben er niet ingetrapt..............hahahaha!!!

Succes met je keuze,

Groetjes Rimke

Aangezien wij in de wijk het fantastische (ahem) ondergrondse container systeem hebben, en dus niet een eigen afvalcontainer, hebben wij inderdaad zo'n ding met een casette gekocht. Ik moet je zeggen, die casettes zijn best prijzig, maar als je ze bij de Prenatal koopt (die hebben regelmatig acties van 3 voor een speciale prijs) en je gebruikt ze alleen voor de poepluiers, valt het best mee. Ik denk dat ik in die ruime twee jaar dat onze dochter luiers gebruikte, ik misschien 8-10 van die casettes gebruikt heb. En in de aanbieding heb je ze (volgens mij) van 7,50, dus dat zou op zijn ergst 75 euro geweest zijn in twee jaar. Daar is overheen te komen, toch?

Terug
Bovenaan