Luieremmer

Hoi, ik heb (inmiddels 16 maanden) de DiaperChamp ONE in gebruik en ben hier heel tevreden over. Nare luchtjes blijven erin. Tuurlijk als je de bak open maakt om de zak te verwisselen ruik je wel wat, maar verder niet. Er passen ook gewone (30/35 liter) vuilniszakken in, dus je hoeft geen speciale dure zakken te gebruiken. 

Pedaalemmer werkt ook goed. En het helpt poepluiers meteen buiten weg te gooien, en de watjes ontsmettingsalcohol niet tussen de luiers te gooien.
Maar je ruikt alleen even wat als de pedaalemmer open is.
Anders ben je een fortuin kwijt aan de speciale zakken die in de luieremmer moeten.

Wij hebben zo'n vrij standaard luieremmers van de HEMA met deksel. Prima voor het sopje, zodat je luiers al voorgeweekt zijn voor je ze in de wasmachine doet. Je ruikt het pas als de emmer zo vol zit dat je de was moet gaan doen en de deksel dus niet meer dicht kan.

Ik heb gewoon zon platic ding die bij mijn badzet zat met deksel en zakjes van kfuidvat met een geurtje werkt prima 

Echt een onzin aankoop. Gekocht bij mijn eerste maar het gaat uiteindelijk toch stinken dat je de luier beter maar gelijk in de container kunt gooien. Anders blijf je die emmer soppen om de luchtjes tegen te gaan, wat geen zin heeft want je blijft er poep luiers in gooien ?

Terug
Bovenaan