Luieremmer?

Hier geen. Ik vindt het persoonlijk niet fris om het in het kamertje te zetten. Ik heb het dan natuurlijk over de goedkope met de andere geen ervaring. Maar neem de luier gewoon gelijk mee naar beneden en gooi het in de prullenbak.

wij hebben de diaper champ daar gaan gewone vuilniszakken in en is reukloos.
De grote waar wij voor hebben gekozen was bijna 80 euro.
Maar veel over gelezen en het leek ons een erg prettige luieremmer.

http://www.diaperchamp.nl/nl/home.php?lang=NL

Wij wonen op een boven woning en weten dat we niet voor elke luier even naar de container lopen en de emmers waar cassetes in werden gedaan werd ons afgeraden omdat de cassetes vaak niet op voorraad zijn en uiteindelijk ben je meer geld kwijt als de aanschaf van deze.

Moet wel eerlijk zeggen het is een groot ding wat in de babykamer staat, maar het lijkt ons erg prettig.

succes met je keuze!

Ik kom even inbreken van de december forum.
Bij mijn oudste kindje hebben we een emmer met casettes van de Hema gekocht. Bij de tweede gaan we hem ook zeker gebruiken!
Zelf vinden we hem erg fijn en je ruikt niets, ook tijdens het legen van de emmer niet. De cassettes kosten normaal €7,50 maar zijn vaak in de aanbieding voor €5.00. Je kan het ook online bestellen, ideaal!

Groetjes Redaro (december 2011)

Wij hebben de diaparchamp ooit gekregen van buren. Hij staat inde badkamer, persoonlijk vind ik hem niet helemaal reukloos, maar in badkamer gaat t wel goed. Zelf zou ik hem niet aanschaffen...

Ik gooi overdag de luiers gewoon meteen weg in de container, de praktijk is dat ik niet speciaal naar boven ga om te verschonen en de andere luiers gaan of meteen mee naar beneden of wel in de diaparchamp...

Als ik die niet had zette ik gewoon een goedkope emmer neer, met een pedaalemmerzak erin die je elke dag even leegt...

Heb geen luieremmer meer. Vond hem gewoon stinken, die gewone dan. Heb nu zakjes waar straks de luiers van de baby in gaan. Nu gaan die poepluiers van mijn dochter erin en dan gewoon in de prullenbak. en je ruikt helemaal niets. Dus voor mij veel beter dan een luieremmer.

ik heb gewoon een goedkope
daar doe ik pedaalemmer zakken in en voor de luiers heb ik van die geparfumeerde zakjes om ze in te doen en dicht te maken voordat ik ze in de emmer doe om te voorkomen dat het gaat stinken

Wij hebben een emmer maar die is vooral voor 's nachts. Omdat we dan niet na de voeding nog een keer naar beneden willen lopen.

Terug
Bovenaan