luieremmers

Hallo,

Ik heb zo'n beetje bijna alles in huis voor de komst van de kleine straks. Alleen moet ik nog een luieremmer aanschaffen.
Nu zijn er diverse soorten. Van gewone emmers tot aan van die luchtdichte. En natuurlijk ook weer in allerlei prijsvarianten.

Mijn vraag is of iemand weet welke het beste is.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Sanne (28 weken)
 
ten eerste gefeliciteerd.. spannend he.. wij hadden eerst een gewone luieremmer maar ik ben toch zo'n luchtdichte gaan kopen.. het stinkt ernorm zo'n luier in zo'n emmer en zeker met die warmte was dat geen succes.. mijne komt bij de prenatal vandaan.. ze zijn niet goedkoop maar het dubbel en dwars waard..
 
Hoi Sanne
Wij hebben een gewone roestvrij stalen prullebak gekocht. Hij is alleen de eerste week (de kraamweek) gebruikt door de kraamverzorgende. Elke keer als ik m'n zoontje verschoon neem ik gelijk de (vieze) luier mee naar beneden en gooi hem dan gelijk in de grijze bak. Dus stinkt het nooit op het kamertje.
Heel veel geluk nog met de zwangerschap en de bevalling strakkies.
Groetjes wen
 
Hoi Sanne,

Wij hebben een luchtdichte Nappywrapper, maar helemaal reukloos is dat ding absoluut niet hoor. Ook zijn de cassetes die er in gaan vrij prijzig. Nu neem ik de poepluiers dus ook maar meteen mee naar beneden en dan in een plastic zakje in de vuilnisbak.
groetjes, Joke


 
Terug
Bovenaan