luiergevecht!!

A

Anoniem

Guest
Ons zoontje is inmiddels bijna 10 maanden en het wordt een steeds groter geveacht om zijn luier te verschonen!

Meneer ligt te draaien en te kronkelen en ik krijg die luier niet fatsoenlijk meer om!
ik heb al geprobeerd hem af te leiden met een speelgoedje en liesjes zingen maar nee hoor!!

hebben jullie tips?

(p.s. heb alles wat hij van de comode kan pakken al buiter bereik gezet, want anders is er helemaal geen houden aan :)

hoi

o wat herken ik dit zeg overal aan zitten en gelijk draaien.wat ik nu heb gedaan is het kussen recht voor me te leggen zodat hij naar mij kijkt en dit gaat wel een stuk beter moet ik zeggen,wat ook goed werkte bij ons wa sop een gegeven moment gewoon luierbroekjes te gebruiken.hupla benen erin staan en klaar.gr wendy

oh heerlijk, een feest der herkenning. Onze Levi is ruim 8 maanden en ligt geen moment stil. Ik geef hem iedere keer als ik hem verschoon een stuk huisraad wat hij nog niet kent en geef dat alleen tijdens zo'n moment anders is het niet nieuw meer. Dat wisselt van een pollepel tot een plastic bekertje. Tot nu toe werkt het, maar goed hij is ook nog geen 10 maanden.
groetjes,
Proud mamma

Ook onze kleine man ligt geen moment stil. Hij probeert ook telkens z'n luier naar beneden te duwen en graait als je niet oppast zo met z'n handje in de poep. Ik las laatst de tip om hem eventueel voor een spiegel te verschonen. Dat schijnen ze enorm interessant te vinden. Ik heb het zelf nog niet geprobeert, omdt ik in de babykamer geen spiegel heb, maar misschien is het het proberen waard....

hoi hoi

sverre wordt zondag 11 maanden maar stil liggen doet hij nergens behalve op de commode ik geeft elke keer wat anders en laat hem ook liggen want als hij gaat zitten dan is inderdaad de plank zo leeg.

misschien heb je er wat aan doei doei lucy

Hoi Wendolientje,

Je schrijft dat je luierbroekjes gebruikt maar hoe oud is jouw kindje? want de mijne is 10 maanden en kan nog niet zelfstandig staan. Het aan doen lijkt me geen punt maar stel dat ze een poepluier heeft en je wil het uit trekken hoe doe jij dat dan? Staand of juist liggend? Bij mij is het ook altijd een gedoe met haar. De nacht luier doen we sinds een week als ze al slaapt om. Zodat we zeker weten dat ie goed zit en niet gaat lekken.

Groetjes

hoi hoi.

luierbroekjes scheur je aan de zijkanten gewoon open.

onze zoontjes zijn bijna even oud, van wendy en mij.

10 mnd

xxxxxxx

Terug
Bovenaan