<p>Hadden jullie dat ook? Luier stres. Er zijn zó veel verschillende soorten luiers te verkrijgen (en dan nog niet over de doekjes te beginnen).</p><p>Ik ben (was) het type moeder dat dacht "Heee een aanbieding, fijn! Laat ik gelijk 87235634 luiers inslaan voor deze fijne prijs". Om er vervolgens achter te komen dat de luier helemaal niet zo fijn was als ik dacht!</p><p>Op mijn instagram "VANDRIENAARVIJF" deel ik het leven met 1baby en 2baby's op komst. Wij hebben het voor elkaar gekregen om 3 baby's binnen 1 jaar tijd te krijgen: oeps!<br />Nu ik minder uur ben gaan werken wilde ik iets met dat luierprobleem doen en dat enorme bos waar ik de bomen niet meer door kon zien.</p><p>Daarom is mijn instagram "BABIESBESTGETEST" ontstaan: testpakketten luiers. Zodat jij eerst een aantal verschillende merken kan testen en zeker weet dat de luier goed om de billetjes van je baby past, dat ie niet doorlekt, niet stinkt en bovenal, geen luieruitslag geven! Ik heb standaard pakketjes samengesteld en je kan ook helemaal zelf je eigen pakketje samen stellen.</p><p>Super handig voor jezelf maar ook mega leuk om cadeau te doen!</p><p>Liefs, mama van 3 baby's.</p>