Luierleed, graag jullie ervaringen......

A

Anoniem

Guest
Mijn zoontje is van eind september 2006, en bijna 14 maanden. De laatste dagen zijn z'n luiers na de nacht zo volgeplast, dat ze het niet meer aankunnen. Gevolg is natte pyama en slaapzak. Vervelend om zo wakker te worden.
Intussen heb ik ook al de luiers van pampers geprobeerd met een extra laagje voor de nacht. Hier hebben we hetzelfde probleem. Heeft iemand een tip?

Geen tip wel het zelfde probleem...
Ik had laatst overdag ook. Ze was net een uur daarvoor in bad geweest dus alles schoon. Zit ze bij mij opschoot heel mijn broek nat! Was de luier al verzadigd en liep alles er naast dus..dat was kruidvat. Ik van alles geprobeerd van bbdry en active fit, kruidvat etos ik weet het niet meer. Ik verschoon nu gewoon iedere nacht voordat ik ga slapen haar luier en zet haar overdag veel op het potje.

Bij ons hielp een maatje groter voor de nacht altijd. En na het warm eten niet zoveel meer te drinken aanbieden, kan soms ook helpen.

Jolanda

Voor het slapen gaan krijgt Tessa een schone luier, een maatje groter (4+) als overdag (4). Dit heeft bij ons wel geholpen!

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan