Luierleed, graag jullie ervaringen......

A

Anoniem

Guest
Mijn zoontje is van eind september 2006, en bijna 14 maanden. De laatste dagen zijn z'n luiers na de nacht zo volgeplast, dat ze het niet meer aankunnen. Gevolg is natte pyama en slaapzak. Vervelend om zo wakker te worden.
Intussen heb ik ook al de luiers van pampers geprobeerd met een extra laagje voor de nacht. Hier hebben we hetzelfde probleem. Heeft iemand een tip?

hallo...

zelf hebben we het probleem niet maar mijn zus heeft hier met haar zoon ook last van gehad. hun hebben toen 1 maat grotere luiers gepakt en het probleem was nagenoeg weg.
als je bv luiers van kruidvat hebt dan heb je ze in maat 7 tot  ?? kilo...die kunnen onze kids goed aan, maar ze hebben ook de maat 9 tot ..kilo, die zijn iets groter waardoor het absorbtiegedeelte ook groter is...hoop dat je er iets mee kunt..

groetjes Veronique

Onze opvangmoeder vind de pasvorm van de kruidvat luiers en broekjes veel beter dan die van de pampers. Ik gebruik altijd al de KV luiers, dus weet het persoonlijk niet maar de opvangmoeder heeft wel veel ervaring dus ga ik daar op af. Wie weet heb je er wat aan. Hier geen problemen, alleen als ze echt super lang slaapt maar dat komt niet veel voor.
Succes, groetjes Esther.

Terug
Bovenaan