Luiers kiezen

<p>Weet er iemand op welke sites je goedkoop luiers kan kopen? Ik heb zelf al Luierwinkel.com, maar zou graag nog enkele sites hebben om te vergelijken. Kan iemand me hierbij helpen? </p><p>Alvast bedankt</p>
 
De goedkoopste luiers zijn ah. Kruidvat. Trekpleister etos. Ik ben zelf van de ah omdat mijn zoontjes hier allebei bijna niet op doorlekken en met luieruitslag het ook weer heel snel opgelost is. Ben zelf niet van dure luiers vindt dat echt zonde van me geld. Babydoekjes van de action vindt ik ook super fijn.
 
Luieraanbiedingen.net! Handige site voor goeie deals. Verder ben ik fan van kruidvat luiers. Niet te duur en ze lekt nooit door.
 
Hier ook kruidvat. Zeker niet duur, urine gaat niet stinken, lekt nooit door en vallen goed ruim.

Ik werk op een kinderdagverblijf en ook daar gebruiken we kruidvat. Kindjes hebben in de ochtend natuurlijk nog een luier van thuis om en zodra die van Jumbo of Aldi is, lekken ze snel door en de urine stinkt echt.

Kruidvat kun je online bestellen, zijn ook heel vaak in de aanbieding. Boven de €50 gratis thuisbezorgd, daar zit je zo aan. Ik heb altijd 4 a 5 pakken op voorraad, ideaal.
 
En ja, een dure pamper vind ik ook echt zo zonde van m'n geld. Ze schijten m binnen een uur vol, haha! Dat geld geef ik liever uit aan kleding ofzo dan aan een luier...
 
Terug
Bovenaan