Luiers kruidvat welke vergelijkbaar

Hallo,

Wij gebruiken altijd luiers van kruidvat. Nu hebben ze nr 4 veranderd. Was altijd 7-14 kilo nu 8-15 maar lijkt wel groter. Nu verzuipt ze daar echt in. Hebben jullie een merk dat je zegt oh die is te vergelijken met kruidvat? Pampers is ze elke ochtend nat

Mijn dochter was 's ochtends ook vaak nat op haar buik (ze is een buikslaper). Ik kreeg de tip van een vriendin om 's nachts papers luierbroekjes te gebruiken, sindsdien is ze niet meer doorgelekt.

[quote quote=10478351]Mijn dochter was 's ochtends ook vaak nat op haar buik (ze is een buikslaper). Ik kreeg de tip van een vriendin om 's nachts papers luierbroekjes te gebruiken, sindsdien is ze niet meer doorgelekt.[/quote]Ons meisje slaapt op haar rug. Kreeg hier de tip kruidvt luiers en grotere romper en sindsdien is ze droog smorgens. Ik had dat inderdaad ook begrepen en ookdat je luier andersom doet snachts geen idee of dat helpt maar heb het hier gelezen

Hier sinds gebruik van huggies niet meer nat! Omdat ze vrij prijzig zijn gebruiken we overdag albert heijn berenluiers en snachts huggies..

Wij ook fan van de Etos Luiers, die van Woezel en Pip. Niet te prijzig en nog geen 1 keer doorgelekt. Gebruiken ze nu al een paar maanden.

Terug
Bovenaan