luiers level 2 of toch 3?

Hallo
heb nog een vraagje Natas is nu ongv..5110 zwaar moet ik dan leven 2 of 3 gaan gebruiken?
want vallen bijde in zijn gewicht klassen

'groetjes sylvia 26-01-07

Hoi Sylvia,

Ik ben bij mijn zoontje met 5200 gram overgestapt op nummer drie. Het voordeel van een grotere luier is ook dat er meer plas in kan, dus minder kan op doorlekken. Ik stap altijd op tijd over want het is irritant om nog een half pak over te hebben die niet meer lekker zitten.

Judith

Hoi,
onze Quinn zit nog net onder de 5 kilo, maar hij heeft nog steeds maat 1. Die maken we nu op en dan stappen we over naar maat 2. Die heeft hij 's nachts trouwens wel al aan omdat die meer plas opvangen en hij dan beter doorslaapt. Quinn is best lang en dun. En heeft weinig vlees op zijn billen.
Als ik jou was zou ik gewoon 1 pak maat 2 kopen en deze uitproberen. Als ze je niet bevallen kun je altijd nog over stappen. Ik vermoed dat  maat 2 qua pasvorm nu nog beter aansluit, maar da's toch uitproberen. Elk kindje, maar ook elk merk en maat luiers is weer anders.
Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01

Jeetje, Esther draagt nog steeds 1-tjes! Wel het laatste pak hoor, maar zelfs nu zitten de stikkertjes nog bijna tegen elkaar aan.
Lekker he, als die poep van navel tot halverwege hun rug zit. Manlief ging laatst verschonen en toen haalde ze ook haar voeten er nog door. Had ie niet in de gaten, dus hij pakte haar voeten vast en zat toen weer aan zijn neus. Bah....hihihi!

Ik vind het trouwens wel een mijlpaal, dat ze uit het eerste luiermaatje is gegroeid...ze wordt al zo groot!

Terug
Bovenaan