Luiers Lidl???

Hoihoi;) ik heb er een paar liggen, maar nog niet gebruikt. Een vriendin van mij zweerde erbij maar dat is natuurlijk iedereen zijn eigen keuze:D

Liefs Marjolein

Zelf werk ik bij een lidl filiaal en krijg dus wel reactie`s er op.

Van een collega kreeg ik te horen dat hij ze erg prettig voor z`n zoontjes vond omdat ze snel vol zitten en zwaar zijn. Daardoor waren de jongens op hun 2e al Zindelijk omdat ze het vies vonden.

Van een vrouw (klant) die ze wilde proberen omdat haar zoontje bij huggies, pampers enz niet droog bleef. Kreeg ik een week nadat ze ze gekocht had te horen dat ze ze niet prettig vond omdat ze zo zwaar werden na een plasje en in die luiers bleef hij ook niet droog.

Zelf heb ik ze ook eens geprobeerd, maar blijf toch bij de pampers. Die vind ik het prettigst in gebruik.
En ze zijn goedkoper dan alle andere pampers omdat we ze in groot verpakking inkopen bij de makro. De oudste van mij is vanaf 2,5 jaar zindelijk dag en nacht. Niets opgedrongen en haar zelf laten kiezen wanneer de tijd rijp was.

Het is geheel wat je zelf kiest voor je kindje.

Wat toevallig! ik werk ook bij lidl!!! en dan misschien gek dat ik er niets van weet, maar als je zelf nog geen kinderen hebt, dan heb je voor dat soort dingen niet zoveel aandacht... En nu ik er zelf mee te maken heb vond ik het handig om toch even om advies te vragen! En tja, bij lidl zijn de luiers toch goedkoper! Als ik de reacties zo lees, dan zijn ze toch niet helemaal geweldig, maar het kan geen kwaad om ze zelf eens te proberen!
PS. in welk lidl filiaal werk je?

Terug
Bovenaan