Luiers nacht

Hoi lieve mama's en papa's,

Hebben jullie de gouden tip voor ons?

Ons zoontje van bijna 3 is een grote jongen van 20 kilo.

Nu is hij zo goed als elke ochtend nat. Hij heeft luierbroekjes maat 6 aan van Pampers baby dry. We hebben ook de luiers maat 7 geprobeert maar hielp ook niet. Ook proberen we hem na zijn middagslaapje maar 1 beker drinken te geven, maar dat vind ik zo zielig. Het helpt overgens wel en is hij in de ochtend droog. Ook laten wij hem goed plassen op het potje voordat hij naar bed gaat.

Nu heb ik gekeken naar pampers maat 8 zou dit dan wél de oplossing zijn?
Heeft iemand ervaring met Drynites pyjama broekjes? Is dit alleen voor kindjes die soms EEN ongelukje hebben of kunnen er meerdere plasjes in?

Ik hoor graag jullie tips

Groetjes
 
Drynites vindt ik helemaal waardeloos. Hield nog niet 1 plasje vast naar mij idee. Ik heb ook pampers 6 en 7 geprobeerd maar ik vindt de luierbroekjes van ah verreweg beste. Beregoede maat 6. Lekt wel es door maar stukken minder vaak als bij pampers of ander merk
 
Soms hebben wij ook van die periodes. Dan draaien we de luier om. Achterste voren dus. Dat werkt maar bij ons het is vaak een paar weken dan is alles weer droog.
 
Mijn zoontje van 3 was ook elke x nat. Ik doe nu een gewone luier aan en daarover heen een luierbroekje achterstevoren. Dat gaat heel goed! 
 
Onze zoon van bijna 3 draagt ook pampers maat 8 in de nacht, overdag maat 7. Maar ik verschoon hem altijd nog een keer voor ik zelf ga slapen, gewoon terwijl lekker in bed ligt te slapen. Op deze manier hebben wij hier iig geen ongelukken meer. Zijn grote broer draagt DryNites snachts, maar ook hem laat ik nog een keertje plassen op de wc voordat ik zelf ga slapen.
Succes!
 
Terug
Bovenaan