luiers wegwerp versus katoen

Ik overweeg voor mijn tweede kindje kaatje katoen luiers te gaan gebruiken, iemand ervaring? Ook denk ik aan een zindelijkheidspakket voor mijn eerste, die nu 19 mnd is. ik hoor graag reacties van ervaringsdeskundigen!!
 
wij zijn net deels aanhet overstapen.... dus ik lees even mee...
mijn zoon is nu 9 maanden en al deels zindelijk.... heb van een vriendin haar kartoeneluiers over kunnen nemen maar ze hangen nu te drogen...
 
ik heb in het begin toen ons zoontje een maand of twee was ook katoeneluiers gebruikt en nu eigenlijk ook nog hij is nu een jaar en ik merk zelf als hij een katoene luiers om heeft hij veel minder last heeft van luier uitslag en ook eerder vies van is als hij gepoept heeft of een volle plas luier heeft hij meld zich dan.

daar bij scheeld het ook wel wat in de kosten nu gebruik ik beide als ik niet weg hoef is het katoen en anders wegwerp luiers,

heb wel het idee dat ze eerder zindelijk zijn met katoen
 
sorry voor de laate reactie maar het zijn de luiers van kaatje katoen

wel de gewoone met nog een appart over broekje er over je hebt er ook al waar bij dit niet meer nodig is
 
hoi revitaly hier nog wat aanvulling op het bovenste naast de katoene luiers van kaatje katoen gebruik ik ook de hydrofilluiers en molton luiers met strikslip of overbroekje dit bevalt me goed maar het is ieder voor zich ligt er aan wat je zelf het makelijkste vind en hoe je kindje er op reageerd hier ging het altijd goed
 
Terug
Bovenaan