luiers

Mijn zoontje is iedere keer als ik hem uit bed haal helemaal doorweekt, inclusief zijn kleertjes en bedje. Ik heb al verschillende soorten luiers geprobeerd, maar tot nu toe zonder succes. Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Hoi Annet! Misschien een rare vraag maar is de luier groot genoeg? Als ie niet goed om de billen sluit, gaat ie ook lekker. Zelf gebruik ik voor mijn dóchter Pampers of Huggies. Als ze last van haar tandjes heeft en hele vieze luiers wil het nog wel es doorlekken, maar normaal niet. Misschien heb je er wat aan! Succes!
 
Wat Amber zegt, kijk of de luier die je gebruikt ook bij het gewicht van je zoontje past. Zelfs al past die luier nog bij het gewicht van je kind, dan kan het nog de oplossing zijn om gewoon een maat groter te nemen. Bij mijn zoontje moest ik al geruime tijd voor hij het maximum gewicht van z'n luier had bereikt overschakelen op een grotere luier, anders plaste hij er ook zo doorheen. Verder is het een kwestie van uitproberen welke luier geschikt is voor je kind. Mijn kind deed het ook alleen maar goed op pampers. Andere merken plaste hij doorheen, maar dat kan bij jouw kind wel weer heel anders zijn.
 
Hallo Annet,
Ik gebruik 's nachts altijd een Pamper en overdag een goedkopere luier.
Natuurlijk wel even kijken of de luier inderdaad past bij het gewicht van je zoontje. Heel af en toe is mijn zoontje 's ochtends nat, maar dat komt dan voornamelijk doordat wij de luier niet helemaal goed om hebben gedaan.
Het lijkt wel een reclamespotje voor Pampers niet waar!
Groetjes en succes!
 
Hoi allemaal
ik ben het hier niet mee eens. Ik heb als eerste pampers uitgeprobeerd. ik vond ze waardeloos hij was altijd nat toen libero ook waardeloos. Kruidvat merk ook niet goed totdat ik bij de aldi kwam en ja hoor nu is hij altijd droog. En ook nog eens lekker goedkoop misschien een tip.
Groetjes Bianca
 
Ik gebruik ook de Aldi luiers. Let er op dat zijn piemeltje omlaag ligt en doe de luier niet te losjes om. Misschien moet je de strookjes een klein beetje strakker doen, dan sluit het ook beter om de beentjes. Ons zoontje heeft zelden lekkage. Succes.
 
Ik gebruik ook voor de nacht een pamper en overdag luiers van de schlecker. Die bevallen mij het beste. Ik heb ook van de Aldi geprobeerd, maar die bleven bij mijn zoontje aan de balletjes plakken en moest hij steeds huilen.En als ik de luier omdoe, dan doe ik ook nog even het randje om de beentjes even een beetje naar buiten. Succes
 
Terug
Bovenaan