luiers

A

Anoniem

Guest
Hoi

Over welke luiers zijn jullie het meest tevreden?
Wij gebruiken Huggies maat 3 en zijn er nog steeds tevreden over,maar ik vind ze zo duur.Zelfs in de aanbieding!
Ik ben nu bijna door ons voorraadje heen en ben op zoek naar alternatieven.
Wie heeft er goeie of slechte ervaringen over bepaalde merken?

Groetjes Jessica

Hoi hoi

Ik heb luiers van een supermakrt, hoogvliet, goedkoop en ben er erg tevreden over.
Pampers en Huggies zijn en blijven ondanks de aanbiedingen duur.

Eigenmerk luiers ben ik erg tevreden over.
Let er inderdaad op hoeveel er inzitten.
Onze zoon gaat nu ook richting de luiers van 9 kg+ en ja er gaan minder luiers in een pak.

Wat ik altijd doe is mijn luiers de prijs nemen en die door het aantal luiers delen.
Zo doe ik dat ook met aanbiedingen en dan neem ik dus 2 pakken van mijn luiers dat reken ik dan uit en dan die van de aanbieding.
Twee pakken delen door aanbiedingsprijs..Vaak scheelt het dan niks, maar uit mijn ervaring meot je denken op jaarbasis ha ha ha ha...

Jacomien
mama van Kylian 09-09-2007

hoi
ik gebruik al vanaf de geboorte van Daan luiers van het kruidvat.
bevalt mij uitstekend en de prijs is ook te doen.
misschien het proberen waard voor je!
succes
groetjes Arjanne mama van Daan 14-08-2007

Ja wij gebruiken ook vanaf de geboorte (12-8) kruidvat luiers. Gewoon omdat het goedkoop is en omdat het goed bevalt.
Werkte het niet met deze luiers dan was ik waarschijnlijk ook op pampers overgegaan

Hallo

Bij onze oudste, een dochter, gebruikte ik altijd etos luiers ging perfect.
Ik dacht dan bij de jongste, een zoon, ook maar. Tot aan de new born ging dat goed maar daarna was hij snachts altijd nat. Gebruik nu voor beide van het kruidvat en dat gaat prima nemen naar mijn idee veel meer vocht op dan die van de etos.

Groetjes bg

Ik gebruik nog steeds pampers.
Dit omdat ik ze tot nog toe steeds in de aanbieding 3=2 heb kunnen kopen. Dan is het goedkoper dan eigen merk.
Sla dan als die aanbieding er is ook steeds maar groots in.
Huggies ook weleens geprobeerd ook niet echt klachten over.
Weet niet hoelang ik nog pampers gaat gebruiken. nr 3 zitten er nog 52 in bij nr 4 nog maar 44.
Dan worden volgens mij de eigen merk luiers goedkoper.

Hoi, wij gebruiken ook Huggies.
Zijn daar ook erg te spreken over, en zijn ze een xtje niet in de aanbieding en hebben we echt dringend luiers nodig, gaan we ook naar het Kruidvat.
Die vinden we ook erg goed, en het mooie van die luiers is dat het meegroeiluiers zijn.

Trouwens, laatst hadden we 132 luiers voor ongeveer 17euro.
Waren Huggies.
Dus dat valt toch wel mee??

Groetjes Debby.

Ik ben echt een voorstander van de kruidvat luiers!! En ik niet alleen want ik werk al jaren in de kinderopvang, en op bijna elk dagverblijf waar ik heb gewerkt hebben ze kruidvat luiers!!!

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan