Luiers

Probeer mij te verdiepen welke luiers er allemaal zijn, in elke supermarkt of drogist zijn er wel soorten en maten luiers te vinden en om alle merken uit te proberen... Bij deze heeft iemand pos/neg ervaring met een bepaald merk. Ook wil ik naast de weggooiluiers de luierbroekjes met inleg proberen, heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes jolanda

hoi Jolanda,

Mijn vriendinnen hebben bijan allemaal de kuiers van het kruidvat geprobeerd en zijn daar erg over tevreden. Kwaliteit is goed en een juiste prijs.

Je kan anders ook vergeliijken op kelkoo.nl en revieuws lezen daarover..

Liefs, Saskia

He hoi!

Voor onze twee jongens bevielen kruitvat luiers ook het beste. Wij zullen deze dus ook weer gaan gebruiken bij onze nieuwgeborene. De luiers zijn (relatief) goedkoop en kwalitiatief vinden wij ze ook echt goed. Om mij heen hoor ik ook veel positieve verhalen over de kruitvatluiers.
Succes met je zoektocht!

Groetjes Nijny

Hoi, ik ken de kruidvatluiers alleen van de grotere maten en die zijn goed. e newborn heb ik nooit geprobeerd. Ik had vorige keer pampers newborn en die absorberen prima, die ga ik nu dus weer gebruiken.
Inlegluiers heb ik geen ervaring mee.

Hier een dame die haar eerste kindje verwacht, maar enigzins luierervaring heeft, ivm werken op een kdv.

Sinds dit jaar zitten de luiers in het pakket voor de kinderen en hebben we alleen nog maar Pampers. Mijn ervaringen met de newborn pampers (nr 1 en 2) zijn goed. Die doen het prima, maar des te groter de kinderen worden en dus te meer  de ontlasting veranderd...  des te slechter ik de absorptie vindt.

Voor die tijd moesten alle ouders eigen luiers meenemen....de luiers die toen goed bevielen waren de C1000 luiers, maar vooral....de Kruitvat luiers. Die ga ik dus zelf ook nemen, want die bevallen mij gewoon het beste en de prijs is aantrekkelijker dan pampers.

Hoi

Voor net geboren gebruik ik pampers newborn,  daarna Bumblies (te koop bij Deen en Dekamarkt), deze bevallen ons erg goed..Ook vind ik de pamper active fit erg goed, maar dat is voor oudere kindjes. Maar ja he die prijzen van pampers maken het niet echt aantrekkelijk dus houden wij het bij de bumblies...Maar als ik de positieve verhalen over de kruidvat luiers hoor is dat ook wel eens het proberen waard!

Liefs jess

Terug
Bovenaan