Luiers

A

Anoniem

Guest
Dames,

Welke maat en hoeveel pakken halen jullie in huis?
Ik las dat Kruidvat vanaf 14 augustus Pampers in de aanbieding heeft: 3 halen, 2 betalen. Dat is wel de moeite dacht ik....alleen geen idee wat ik t beste kan halen. Je kunt alle maten combineren!!

Ik hoor t graag van jullie!!

Liefs Lotte

Kijk dat zijn de handige tips. Volgens mij ben je zo door luiers heen en kun je er nooit genoeg hebben. Over maten heb ik geen idee, ze hebben vast wel iets van New Born ofzo, toch?

Bij de Etos hebben ze trouwens de billendoekjes in de aanbieding (eigen merk en zwitsal), een flinke doos voor weinig.

Succes met de laatste inkopen. Hebben jullie ook elke keer dat je denkt, nu heb ik alles in huis en komt er toch elke keer weer wat bij.... Niet goedkoop zeg zo'n kind krijgen hahaha

Hee Lotte!

Gaat alles goed met je??

Ik zou zeker van zulke aanbiedingen gebruik maken. Alleen moet je even nakijken hoeveel de pampers in jullie supermarkt kosten. Soms zijn ze bij de etos of het kruidvat in de reclame toch nog duurder als in je eigen supermarkt.

Ik zelf heb bij Bowen trotaan dat ie zindelijk was (en dat was al met 2  jaar!!!!)  (het merk)  pampers gebruikt. Ik vind ze super al zijn ze wat duurder als sommige andere. ik ga ze nu weer gebruiken.

In het begin kun je het beste "new born" luiers kopen. Ik heb inmiddels drie pakken in huius gehaald. Dat is altijd genoeg voor t begin. Je hebt ze daarna zo weer bijgehaald want je merkt snel genoeg wanneer ze opraken.

Succes!

Liefs, Mar

Pampers zijn zeker goed ook vind ik de luiers van c1000 en kruitvat erg goed. Je kunt het beste de aanbiedingen af lopen want dat scheelt een hoop in de portomenee. New born is prima voor eerst.

Hoi Dames,
Ik heb al een dochter, en sinds haar geboorte krijg ik iedere week op maandag een mailtje met daarop alle aanbiedingen van welke winkel dan ook van luiers en doekjes.
Is wel zo handig; dan kun je 'ns "voordelig" inkopen doen.
Bij deze site www.watkostenluiers.nl kun je je hiervoor aanmelden...

Groetjes,
Susan

Hoi Susan,

Bedankt voor de tip! Heb me meteen aangemeld.

Groetjes Rinske

Terug
Bovenaan