luiers

hoi ik ben wel benieuwd wat jullie van de weg werp luiers vinden en dan maatje 1 . ik vindt die van de c1000 wel gaan de pampers ook wel. maar kruitvat lekt wel eens en de etos is helemaal slecht vooral als de baby op de zij ligt helemaal nat en de smurie dr nog uit heel vaak en dat na 3 uurtjes aan of nog niet eens.

Hoihoi

Ik vind de newborn luiers van kruidvat (eigen mek) wel erg fijn. Verder heb ik ze wel van Etos maar dan de 'nature' dat zijn een soort van biologisch afbreekbare (koop ik alleen in de aanbieding). Zodra ze een grotere maat heeft ga ik weer over op de Lidl luiers, die bevallen bij mijn oudste ook erg goed (beter dan pampers of huggies!)

Liefs, Marcia mv Puck en Sjors

Ik gebruik het liefst de luiers van pampers. Ik vind de anderen die ik heb geprobeerd (kruidvat en c1000) nogal stug. De pampers koop ik alleen in de aanbieding en dan met ladingen tegelijk!   JE kunt ze maaar in huis hebben toch!

ik vind de luiers van bumblies erg fijn. je hebt ze bij de sanders, nettorama en nog wel meer winkels. bij mijn dochter werkte ze prima, nu mag mijn zoon de newborn van dit merk ook proberen.

groeten

hier ook de luiers van blumblies, mijn zoon gebruikt ze nu al ruim een half jaar. eerder haalde ik nog wel eens aldiluiers of kocht de pampers in de aanbieding maar hier bevalt blumblies zo goed dat ik de rest mooi in de winkel laat liggen. aanbieding ofniet.

ik haal blumblies altijd bij de jumbo daar kosten ze (maat 6) 6.95, ze waren laatst 4 weken lang in de aanbieding: 3 halen 2 betalen! en dat 4 weken lang. nou je kunt wel raden hoeveel pakken er ongeveer hier boven liggen haha...
ik heb nu ook maat 2 ervan opgehaald. ben zondag uitgeteld van onze tweede en had maat 1 nog genoeg liggen. zal mij benieuwen hoe ze straks bevallen.

gr. mama van elmar en nog 6 dagen te gaan!!

Hoi,
Ik heb nu pampers omdat ze in de aanbieding waren en ik er een hoop kortingsbonnen voor had. Maar ik ga zeker andere merken proberen! We hebben hier een jumbo in de buurt dus proberen we die bumblies oid zeker een keer!

Groetjes Macka

Nu Tom nog zo klein is, gebruik ik de luiers van het Kruidvat. Als hij dadelijk groter is en actiever wordt, stap ik waarschijnlijk over op de Pampers. Deze bevallen bij mijn andere zoontje ook erg goed. De luiers van de Albert Heijn en de Etos heb ik ook weleens gekocht en deze bevielen mij ook goed.
En een financiele tip: bij de Nettorama verkopen ze voordeeldozen Pampers, 2 pakken per doos voor €16,45, dat is dus ongeveer €8,25 per pak. En dat scheelt nogal met de normale verkoopprijs van €9,99.

De newborn luiers heb ik van pampers gebruikt, maar eigenlijk vooral omdat er zo'n pakje in een van die babydozen zat. Daarna ben ik gelijk overgegaan op maat 2 van het eigen merk van Kruidvat, Nathan weegt namelijk al 5 kilo dus die passen prima. Heb goede ervaringen met kruidvatluiers en met pampers of andere "A-merken" juist niet dus dat was een makkelijke keuze.

Terug
Bovenaan