luiers

Beste allemaal,

Vandaag was ik begonnen met pampers babydry2 (de variant met het leuke olifantje aan de voorkant)
Heel de dag was mijn dochter al onrustig en heel huilerig terwijl ze normaal bijna nooit huilt.
Nu ging ik aan de luier ruiken en daar kwam een zeer chemische geur vandaag (zo'n geur waarvan je denkt dat doet zeer als dat daar zit)
Ik naar de etos, zij vonden dit ook en heb een nieuw pak gekregen (variant met vogeltjes en hondjes) en raad is?? geen enkel probleem meer.
heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee?

groetjes Sabien
 
nou heb ik dat ook denk ik, zijn urine stinkt behoorlijk,. En ik maar denken... hij zal toch geen blaasontsteking hebben?
Ben je met de vieze luier naar de etos gegaan? En het hun laten ruiken?
Is het dat gele pak? Want je hebt ook een groen pak. Ik heb de gele. De groene wordt pas gebruikt wanneer he vast voedsel gaat eten
 
Hoi Linn,

Ja dat was inderdaad dat gele pak.
Ik ben naar de etos gegaan en heb het hun (in mijn geval de luier gevuld met water) laten ruiken en zij vonden het een zeer vreemde en vooral geen goede lucht. Met dat nieuwe pak (groen babydry met allemaal boederijdieren erop) heb ik er geen last van.
Als ik jou was zou ik de luier ook even vullen met water om uit te sluiten of het aan je kleine zijn urine ligt of gewoon aan de luier.
Succes en laat het ff weten of het ook aan de luier ligt,
groetjes
 
Terug
Bovenaan