luiers

Omdat hier wel ervaren mama's zijn heb ik de vraag hoelang gebruik je ongeveer luiers mini 1? veel zeggen er dat je zeker niet te veel pakken in huis moet hebben omdat ze er zo uit zijn, en als je beetje flink kind krijgt dan kan je beter maar 2 pakken kopen groeien ze echt zo ontzettend snel????
 
Ik heb 1 pak in huis voor de zekerheid maar bij mijn eerste had ik ze niet nodig, ze waren al te klein voor hem. Ik zou er zeker niet te veel in huis halen, en kom je tekort dan haalt manlief wel bij, toch? ;-)

xx
en ja, ze groeien erg snel hihi
 
Oke dan koop ik wel 1 pak van die en 1 van de ander hahaha.
Ja manlief heeft ze zo bijgekocht daar niet van maar ik wil altijd alles heel goed voorbereid hebben niet dat het altijd kan hahaha hormonen!!!!
 
En toch ook weer niet te weinig, wij zaten bij de 1e op zondag (7e dag) zonder, wij geen erg in dat het zo snel gaat bij een kleintje en opeens was de la leeg. Gelukkig een neefje die een dag ervoor geboren was en we wat konden lenen.........
 
hahaha ja dat is ook lullig, ik haal gewoon een groot pak en dan zien we wel even op welke dag het geboren wordt, in januari wordt er bij vrienden van ons eentje geboren dus mocht het echt mis gaan hebben hun nog wel wat hahaha.
 
Hoi,
Tja wij begonnen met prematuur luiers, ons mannetje was erg mager. Daar zijn wel heel wat pakken van door heen gegaan aangezien je ze in het begin vaak 8 tot 10 keer per dag verschoond. Ik gebruik altijd kruidvat eigenmerk en probeer zoveel mogelijk in de aanbieding te scoren. Maar bij het ene kindje past de pasvorm van het ene merk beter en bij het andere kindje de pasvorm van het andere merk. Beetje uit testen dus. Ik heb eerlijk gezegd altijd liever te veel dan te weinig luiers in huis. En als je over houd geef je ze door aan een vriendin of zoals ik heb ze gewoon bewaard, heb dus nog luiers liggen van mijn zoon voor de baby.
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan