luiers.....

Oja, als je dan toch de uitzet compleet maakt misschien is het handig om dan ook een pak luiers in huis te halen....Hihi.

Maar wie van de ervaren dames kan mij helpen....ik vroeg me af wat een beetje fijn is en beter betaalbaar dan pampers (vind die toch wel heel duur...)?????

Iemand tips?
 
Mij is verteld dat de luiers van Kruitvat goed zijn en ook niet duur. Heb voor de eerste weken wel pampers in huis gehaald, maar ga daarna gewoon op de aanbiedingen af. Er zijn altijd wel ergens aanbiedingen. Succes met inkopen!
 
Ik heb gewoon de pampers gehaald in de aanbieding. Mijn zus zei als je een pak overhoud omdat de kleine eruit is gegroeit kun je die vaak wel makkelijk ruilen.
 
Ik koop zelf ook bijna nooit pampers. Alleen bij de oudste heb ik voor 's nachts pamper gekocht, omdat bij hem alles doorlekte. Ik koop de luiers mt 1 (newborn) vaak bij de Kruidvat. Verder vind ik de huismerkluiers van de Jumbo en de Albert Heijn ook erg goed. Ook de Huggies zijn erg fijn. Voor mijn jongste koop ik ook heel vaak de luiers van de Lidl of de Aldi, deze zijn net zo goed als dure Pampers. De enige luiers die ik echt niet fijn vindt zijn de Bumblies (huismerk Nettorama).Laatst had de Kruidvat een aanbieding voor 3=2 Pampers. Maar 2 pakken Pampers waren nog steeds duurder als 3 pakken Kruidvat luiers......Misschien wel een leuke tip. Er is nl. een website: www.watkostenluiers.nl. Hier kun je je aanmelden voor een nieuwsbrief en dan krijg je een mail met daarin alle aanbiedingen voor luiers en billendoekjes.
 
ik ben een mei mama heb al 2 kinderen ik vindt die van het kruidvatmerk heel erg fijn nemen goed vocht op pampers haalde ik wel eens maar alleen in de aanbieding anders vindt ik ze te duur
 
Hoi,
Ik gebruik ook altijd kruidvat luiers voor mijn zoontje. Voor de baby heb ik dus ook weer kruidvat gehaald, 2 pakken prematuur maatje en 1 pak maat 1. Je moet toch altijd even afwachten welk merk de beste pasvorm heeft voor jou baby, maar ik ben eigenlijk heel tevreden over kruidvat en ze zijn inderdaad eigenlijk altijd goedkoper dan pampers. Ik heb net als Ugly betty ook hele slechte ervaring met bumblies luiers! Die zou ik echt nooit meer nemen, elke luier lekte mijn zoontje gewoon door, heb het pak niet eens op gemaakt maar zo weg gegooid haha.
Succes met de laatste loodjes!
LIefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan