luiers

Hoi dames,

zit met een probleempje.
Johnny heeft een goed ritme te pakken mits zijn luier niet doorlekt,
al sinds een week lekt zijn luier elke nacht door en word hij hier natuurlijk wakker van! ( niet meer dan logisch ) hij krijg om 22.00 uur zijn laatste voeding en ik verschoon net voordat hij gaat slapen 23.00 uur / 23.30 uur. rond 5 a 6 uur word hij huilend wakker omdat hij helemaal nat is, ik heb al van alles geprobeerd: 's nachts rond 3 uur zijn luier nogmaals verschonen werkte ook niet echt, want hij wil dan meteen een voeding en komt dan vervolgens om de 4 uur waardoor hij dus teveel zou krijgen op een dag 6-7 keer 200.
andere luiers.. groter, kleiner andere merken..
we gebruikten de Pampers new born/new baby ( weet het ff niet precies maar gele verpakking ) maat 3.. we hebben pampers maat 2 geprobeerd maar dat is toch echt te klein, pampers baby dry, werkt ook niet want het vocht loopt er gewoon langs en de pamper is loodzwaar bij het verschonen, dit heb ik trouwens ook gewoon overdag na de voedingen (om de 4 uur) kruidvat luiers.. huggies.. kortom veel geld kwijt maar nog geen oplossing ! hebben jullie misschien tips/ideeën?? ze zijn namelijk van harte welkom!!

liefs Mandy.

Heb je al de ah eigen merk geprobeerd? Die zijn wat dikker, ik persoonlijk gebruik alleen kruidvatmerk...
Je kunt ook nog lidl of aldimerk proberen...

Succes X marleen

Je hebt volgens mij van die inlegluiers die je er extra in kunt leggen. Ik weet alleen niet of ze er ook in baby maten zijn. Mijn moeder gebruikte ze nl vroeger voor mijn broertje die tot op vrij hoge leeftijd 's nachts nog niet zindelijk was en ook zijn luier heel vol had. Met een extra inlegluier kon hij vaak de nacht uitzingen.

Hoii

Je kunt er ook een extra maandverband inleggen. Een vriendin van mij had altijd het zelfde probleem met haar zoontje. Heb het zelf nooit geprobeerd.

Anders zou ik het ook niet weten...

wel vervelend!

xxx

hoihoihoi,,

ik gebruik de luiers van de kriodvat,, die helpen bij danisha heel goed,, bij de pampers ging ze ook ontiegelik doorlekken en bij kruidvat merk geen last van,,, zijn oook niet zo duur dus mischien het proberen waard???

lieffssss,,,,

Wij gebruiken wasbare bamboe luiers. Bevalt ons erg goed, nooit meer doorlekken. Ik ben benieuwd of er nog meer ook katoenen of bamboe luiers gebruiken?

Succes ermee.

Geen ervaring mee.
Wij gebruiken hier de pampers New Born en de pampers simply dry. En dit gaat altijd goed.
Misschien kan je je vraag aan pampers zelf stellen???
Ik heb een keer een vertegenwoordiger van pampers op het werk gehad en hij deed toen testen met verschillende soorten luiers, pampers kwam er als beste uit, ook bij de testen die wij zelf deden.

Hoop dat je snel een oplossing kan vinden.

Liefs Danielle

Bodhi heeft daar ook geen last van...
Wij hebben al veel soorten luiers gebruikt ( ook door de luiertaarten die we hebben gekregen) en ik ben zelf erg tevreden over de Etos luiers. Bodhi maakt lange nachten, van 21.00 tot 7.00 met zijn luier en nog niet voorgekomen dat hij is doorgelekt. Dat had hij wel een keer met een Pampers.
Wel vind ik de pasvorm en het materiaal van de Pampers het fijnste.
Iets anders, maar wij hadden een pak Pampers waarvan de urine indicator niet werkte... Niet heel erg hoor, maar Pampers een mailtje gestuurd en toen het aankoopbedrag gestort gekregen! Dat is nog eens service!! :)

Bodhi draagt nog maat 2 van luiers...maar denk niet heel erg lang meer!

Liefs Brigitte

Terug
Bovenaan