Luiertas/ rugzak

<p>hallo,</p><p>Heeft er iemand ervaring met de luiertas/rugzak van nanabeebi?</p><p>Ik ben aan het overwegen om die te kopen. Het lijkt me namelijk makkelijker dan een schouder tas, vooral wanneer je ook fietsend met je kindje op pad gaat. Ik heb zelf namelijk geen auto dus ik zal veel met de fiets of te voet moeten doen</p><p>https://www.nanabeebi.nl/products/kortingsactie</p><p>Alvast bedankt.</p><p>Liefs IH</p>

Ik heb een normale rugzak, de grote maat Fjallraven, met daarin een los matje en een toilettasje met luiers en doekjes. Plek zat voor al het andere dat handig is. Super blij dat het een rugzak is, want een schoudertas en kind op m’n heup of in de draagzak vind ik maar onhandig. Overigens is ze nu 9 maanden en passen spullen ook prima in een kleinere tas, staar je dus niet blind op een luiertas.

Geen ervaring met de Nanabeebi, wel met er rugzak. Heel fijn! Ik loop ook altijd met m'n kindje in een draagzak, dus dan is een rugzak ideaal. Maar ook voor kleine stukjes (van/naar de auto bijvoorbeeld) werkt een rugzak nou eenmaal veel fijner als je ook een kind draagt. En voor mijn partner is het ook prettig:) Ik snap echt niet zo goed waarom de meeste luiertassen schoudertassen zijn... ?
Ik zou dus zeggen, gewoon doen!

Heey! Wij hebben de rugzak uit je link alleen dan via Ali Express besteld (veel goedkoper namelijk) . Zijn er heel erg blij mee dus zou deze zeker aanraden!

Wij gebruiken deze ook! Super fijn ding. Ook de onze komt van Ali express. Nederlandse aanbieders kopen ze ook gewoon daar en maken daar dikke winst op. Zie namelijk vaak dezelfde merken voorbij komen.... 

Ik heb de nanabeebi luiertas. Ik moet zeggen dat ik ongelofelijk tevreden ben met deze tas, ik was verrast. Hij is echt ruim en de kwaliteit is vele malen beter dan ali tassen. Ik gebruik de nanabeebi al zeker twee jaar en hij werkt echt nog naar behoren. Daarnaast heb je hem ook meteen de volgende dag in huis. Voorheen had ik er een van ali maar die was binnen twee maanden stuk. Als je zoekt naar een luiertas die echt lang meegaat, zou ik echt voor de originele nanabeebi tas kiezen. Liever eenmalig een goede investering dan telkens een tas moeten vervangen

Ja ik heb de zwarte van Nanabeebi. Hij is echt suuuper fijn! 
het is door moeders voor moeders ontworpen en dat merk je echt. Aan alles is gedacht. 
hij is onwijs praktisch en zeer stevige kwaliteit. 
ik vind de prijs echt meevallen voor goe lang ie meegaat en hoe intensief je hem gebruikt! 
is ook echt ruim!

Terug
Bovenaan