luiertas wassen?!

He meiden,

Zou je een luiertas kunnen wassen? Ik heb nu een blauwe lief! luiertas, en wil deze graag op marktplaats zetten, omdat ik blauw niet bij mijn roze kinderwagen vind staan! Ja je kan je maar ergens druk over maken he?! Heb al een nieuwe gekocht. Maar het is wel zo fris om hem ff te wassen. Heeft iemans van jullie toevallig een wasvoorschift in zijn luiertas zitten?

Liefs Liff

Geen idee. Wat voor materiaal heeft de tas. Leer enz. zou ik niet doen. En zit er een harde bodem of klep in.. Probeer dan te achterhalen of die karton of plastic is. Karton = niet in de wasmachine.
Afnemen met een doekje scheelt denk ik ook al een hoop.

Ik heb hem al in de wasmachine gestopt. Had niet het geduld om te wachten! Op wolwas, en hij is er zo goed als nieuw uitgekomen! Hij staat alleen al wel een dag te drogen bij de verwarming! Maar bedankt voor je berichtje!

Hoi Liff.

Ik zie dat je luiertas de wasmachine intussen heeft overleeft:)
Ik had nog even voor je gekeken, maar ook hier zit er geen wasvoorschrift in.

Liefs Danielle

Nee eigenlijk toch vreemd dat er geen wasvoorschriften in die dingen zitten. Die van mij had een aardig laagje viezigheid opgebouwd in 2 jaar! Maar goed, een stoffen tas, met plastic bodem, kan je dus rustig in de wasmachine doen! :)

Terug
Bovenaan