Luiertas

Hi! Wij hebben een zwart leren kuiertas gekregen, gewoon met rits. Niet heel groot, ook niet klein.

Nou lijkt zo'n tas van studio noos, dus gewoon een grote tas met ook een opening mij ook wel fijn.

Wat zijn jullie ervaringen?
 
Ik heb een Studio Noos tas voor erbij! Heel fijn, maar wel met wat losse etuis om je spullen te ordenen. Anders is het een grote grabbelbak :). Voor met slecht weer heb ik ook een luiertas van Herschell die waterdicht is.
 
Fijnste is een rugzak. Maakt verder niet uit of dit een een luier rukzak is of normale. Er zijn best wat momenten dat je met een maxi cosi in je hand uit de auto stapt en een schoudertas erbij is dan niet praktisch, glijd van je schouders af. Wij hebben best veel gelopen met een draagzak, die had ik dan aan, en mijn man had dan de luier rugzak aan.
 
Ik ben persoonlijk ook voor een rugzak. Wij hebben eerst een "gewone" luiertas gehad. Maar die vond ik uiteindelijk veel te zwaar op 1 schouder. Toen een grote rugtas gekocht. Dit ging veel beter! Zeker als baby's wat zwaarder worden of je veel moet mee tillen zoals de boodschappen. Vond ik het gewicht meer verdeeld.
 
Ik heb nanabeebi en stokke allebij heel fijn. Ik vind zelf een luiertas met meerdere vakjes juist heel fijn ipv een luiertas dat op een shopper lijkt zo kan je niet meteen iets zoeken die je wilt.
 
Ik vind rugzakken eerlijk gezegd ook niks. Heb een luiertas met veel vakken. Nu met de 2e op komst heb ik er een kleinere variant bijgekocht. Bijvoorbeeld voor naar de opvang geven wij luiers, voeding (in het begin), slaapzak, schone kleren enz mee (kleinschalige opvang, is gebruikelijke daar). Dan zijn verschillende vakken wel erg fijn. Het is niet altijd handig met maxi cosi, maar je went er wel aan. Hengsel langer maken en schuin omgooien. ;-) Ik zou ook voor een waterdichte gaan trouwens of leer.
 
Terug
Bovenaan