• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Luiertas

ACS

New member
Dag allemaal, heb misschien een heel gek vraagje. Ik wil een luiertas kopen maar alle luiertassen bevatten polyester. Hier gaan toch spullen van ons kindje erin, is dit niet gevaarlijk voor de gezondheid?
 
In principe doe je de voeding in gesloten verpakking erin, dus een besmetting van het eten is niet te verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: ACS
Als het gevaarlijk voor de gezondheid zou zijn, dan mag het product niet worden verkocht. Als je dus in Nederland (EU) een luiertas koopt, dan is die tas gewoon veilig. Ik raad de luiertassen van Kipling aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: ACS
Als het gevaarlijk voor de gezondheid zou zijn, dan mag het product niet worden verkocht. Als je dus in Nederland (EU) een luiertas koopt, dan is die tas gewoon veilig. Ik raad de luiertassen van Kipling aan.
Dankjewel, ik zal ernaar kijken.
 
Terug
Bovenaan