luiertas

Hi meiden ik kan maar geen leuke luiertas vinden!!!
Ik heb een kobaltblauwe kinderwagen van Quinny, maar hier hebben ze rugzakken bij en die vind ik niet leuk.
Hebben julie ideeen waar ik een leuke kan kopen???????
Groetjes Moniek 28 wk
 
hoi hoi

ligt eraan wat voor kleur en model. wij zijn stad en land afgeweest voor een leuke tas. wij hebben er nu 1 kunnen bestellen bij kipling een rode, echt onwijs leuk.

Al die andere tassen zijn zo saai van kleur.

succes

liefs linda 31 weken 3 dagen
 
Vaak zijn ze vreselijk duur. Bij prenatal bijvoorbeeld 80 euro of meer. En dan ineens hebben ze gewoon bij het Kruidvat of de Etos een leuke voor minder dan 10 of 15 euro. Helaas hebben ze pas leuke beige en donkerblauwe luiertassen in de aanbieding gehad (ik heb er een gekocht), dus zal het wel weer even duren, maar hou het in de gaten.
 
Kijk eens bij eastpack als je een rigzak wilt in een aparte kleur. Misschien vind je zelfs dezelfde kleur blauw van je wagen. Wel prijzig maar een erg goede kwaliteit en je kunt de rugzak later nog door gebruiken en een echte luiertas niet.
 
Ik heb een ontzettend leuke gekocht bij Kidsfactory voor maar 22 euro. Een hele vrolijke moderne luiertas met gekleurde bloemen. Verkrijgbaar in de kleuren rood, geel, groen en blauw.

groetjes,
Sanne
 
Bij de Hema hebben ze ook een hele simpele Zwarte waarvan je niet zo snel zou seggen dat het een luiertas is. MIjn 2 schoonzusjes hebben die en zijn er erg blij mee. Die ga ik zelf denk ik met der tijd ook kopen.

Of je moet zwart erg zaai vinden, dat kan.

Succes
 
Kippling heeft echt hele leuke. www.kippling.com en je vindt de adressen!
Wel wat aan de prijzige kant maar...je bent dan ook wat! Echt practisch en stevig! In kobaltblauw, rood, etc, etc.!
 
Terug
Bovenaan