Luiertassen

koop gewoon een mooie grote damestas waar je zelf heel erg blij van wordt. Het is handig als de tas ook wat praktische opbergvakken heeft voor de kleinere spulletjes. Een verschoonmatje, wat ik zelf bijna nooit gebruikt heb (een hydrofieldoek voldoet ook prima), kun je vaak los kopen bij bv. de Hema.
En als je kleine wat groter wordt kun je je tas ook gewoon voor jezelf gebruiken. Grote tassen zijn 'in'.
 
Ah, bedankt. Ik zat zelf ook al te denken aan gewoon een grote tas te kopen, maar miste dan het verschoonmatje. Fijn om te weten dat je die gewoon bij de Hema kunt halen! Thanks
 
Hoi Quinnie.. soms heeft kruidvat of zeeman nog wel eens een leuke aanbieding maar een leuke grote damestas werkt ook heb even uitgeprobeerd of alles erin past en dat gaat prima en hij is nog helemaal hip ook..gelukkig zie je heel veel grote tassen de laatste tijd.
 
hi
ik heb nog nooit dat matje gebruikt, omdat het de tas voller maakte heb ik die (bij beide kids) vervangen door een hydrofiel luier.

werkt net zo goed, en ze mogen heus wel even wat 'harder' liggen hoor..

een hippe grote tas, of een tas van de wibra kost een tientje!

groetjes
 
Om mijn kindje te verschonen gebruikte ik deze: http://www.ikenik.nl/snoozebaby-luier-verkleedkit-organic-cotton.html gaat makkelijk mee in iedere tas en dit beviel uitstekend! Lekker zacht en er zitten 3 vakken in, je kan het opvouwen tot een klein rechthoekig pakketje!
 
Terug
Bovenaan