Luiertip voor jongens

<p>Hallo,</p><p>Ons zoontje is nu bijna 5 maanden en heeft luier nummer 3. Nu lekt hij sinds een paar dagen bijna 2x per nacht door. Niet omdat zijn luier te vol zat maar omdat het niet goed verspreidt denk ik. Bij mijn dochtertje was dit nooit het probleem, dan gingen we over naar een grotere maat als ze echt vol zaten. </p><p>Wie heeft hier ervaring mee en eventueel een gouden tip? Hebben overigens nu pampers broekjes, jumbo en/of Kruidvat luiers geprobeerd. </p>

Ik heb altijd pampers (niet broekjes). Daar hebben ze ook speciale van voor de nacht. Maar ik kreeg eerder als tip om de luier snachts achterstevoren te doen. Succes

Heb je zijn piemeltje naar beneden? Ik doe altijd zijn plassertje naar beneden. Beetje platdrukken zeg maar...

Ik had dat probleem ook, maar Ik gebruik voor de nacht de baby dry van pampers en dan voor de nacht altijd een maat groter dan de pamper van overdag. Gebruik nu voor baby van 5,5 maand al enige tijd maat 4 voor snachts, werkt goed! 

De woezel en pip luiers van de etos zijn voor mijn zoontje van 3 maanden (7,3 kilo) perfect. 's Ochtends is zijn luier wel helemaal vol maar hij lekt niet. 

Ik gebruikte bij mijn zoon altijd ah en etos. Nooit problemen gehad. 
Ik begreep van de kraamzorg jongens plassen naar voren en meisjes naar achter dus de luier andersom zou dan de moeite waard zijn te proberen 

Terug
Bovenaan