luieruitslag i.v.m tandjes

hoi hoi

demi krijgt weer een tandje denk ik want bij de vorige twee tandjes had ze ook en als de tandjes eruit zijn is het ook meteen over. msst nu heeft ze kei erge luieruitslag.
hebben jullie tips?
ik heb van alles geprobeerd
luchten helpt wel redelijk maar ja kan haar niet de hele dag in haar blote kont laten liggen,
en creme`s helpen ook niet....
vind het zo zielig voor haar doet ook pijn als je eraan dan gaat ze licht huilen....

kuss

geloof het of niet maar hier werkt de oudferwetse talkpoeder als wondermiddel!

ik kwam er bij toeval achter eigenlijk.
gebruik normaal altijd sudocreme, maar hielp niet echt plus het feit dat ik het dan moest aanraken om te smeren en dat deed pijn bij die kleine meid
op een avond was de sudocreme bedenen, terwijl ik haar luier boven verschoonde. t enige wat ik boven had was talkpoeder.
nou, dan doen we dat maar, is ook goed.
em de volgende dag was de luieruitslag weg!!!
toeval????
een aantal weken later kwam het volgende tandje, weer luieruitslag.
weer talkpoeder gebruikt en een paar uur later was het al aanzienlijk minder. weer gedaan en de volgende dag was het weg!

heb talkpoeder eigenmerk van de etos.

dus dat kan je proberen, misschien werkt het met jouw kleintje ook.
verder veel vaker de luier verschonen als normaal, zodat als ze heeft geplast, het niet tegen die billen gaat zitten want dat gaat broeien en doet pijn.

liefs, do

wat n goed idee, dat talkpoeder!
k ga t direct proberen want ook mijn kleine meid heeft verschrikkelijke luieruitslag en dit was ook t geval bij de vorige tandjes... nu maar hopen dat deze snel komen!

hier nog een tandloze baby
maar vanaf begin ben ik ook van de sudocreme afgestapt voor de talkpoeder, bevalt goed!
soms als ze wat roder huidje heeft wissel ik af met Weleda billencreme
maar poeder is beter, alle vocht neemt het op en je hoeft niet aan de huid te trekken om het uit te smeren

sterkte ermee

Als het echt helemaal openlicht kan talkpoeder wel beetje bijten...

ik zeg: MAISENA (maiszetmeel) gewoon te koop bij de supermarkt, kost geen drol en is 1000% echt waar super spul!!!

Lasse heeft er geen last van maar nova had het ook heel erg...die zat je echt op het vlees te kijken, ik hoorde ervan (vroeger deden ze het) en echt waar dag later alles dicht....ik zweer er echt bij.

Liefs Randy

hey ben jij helderziend sparkelgem?
mara heeft voor het allereerst echt luieruitslag, normaal kwam het niet verder dan een beetje rood huidje.
1e tandje is al een scherp randje van te voelen, nu afwachten wanneer die tevoorschijn plopt
:-D

groetjes Sabine

hoi hoi

ja het is wat he die tandjes
de talkpoeder werkt goed
verder zalf ik voor het herstel nog met weledra billen creme

dank je voor jullie reacties als fijn om ervarings tips te horen

Terug
Bovenaan