Luieruitslag kruidvat luiers?

<p>Hallo allemaal, </p><p>Mijn dochtertje is nu 4 maanden oud en heeft altijd pampers luiers om gehad en nooit problemen. Nu dachten wij laten we eens kruidvat luiers proberen, dit doen we nu 2 dagen en ineens heeft ze enorme luieruitslag... Hebben meer mensen hier last van bij kruidvat luiers? </p>

Tja, dar zou natuurlijk heel goed kunnen. Andere kindjes krijgen uitslag van pampers. Maar het kan ook zijn dat er tandjes aankomen bijvoorbeeld. Ik zou eerst terug gaan naar pampers en over paar week weer proberen.

Mijn beide dochters dragen al jaaaren kruidvat luiers en nooit last van.

Maar de één is allergisch voor pampers, de ander voor kruidvat of etos. Elk kind kan anders reageren op een soort luier, dus het kan goed dat je kindje erop reageert maar het heefr niks met de kruidvat luiers op zich te maken!

Mijn dochter droeg altijd overdag Kruidvat en 's nachts pampers. Werkte goed. Mijn zoontje krijgt sinds kort wasbare luiers (dat is niet vies! Check "luierhuis" op instagram maar eens als je nieuwsgierig bent ?) en hij heeft echt nooit meer last van luieruitslag! Vorige week één dagje Kruidvat gebruikt omdat alles in de was zat en bam, meteen weer uitslag.

Hier ineens last van uitslag toen ik de eco vriendelijke luiers van Kruidvat ging proberen. De andere luiers geven geen problemen. 
succes! 

Terug
Bovenaan