luieruitslag

Hoi allemaal,

Het is zo zielig. Hjerre heeft luieruitslag en dat heeft hij al een aantal dagen. Vanochtend was het zelfs open gegaan terwijl ik toch eerst billetjes laat luchten en dan zinkzalf of sudocreme erop smeert. Van tevoren dep ik het ook even droog met een tissue.
Wie weet er een wondermiddel tegen de uitslag? Ik heb weleens gehoord van maizena......

Dank jullie wel alvast!

Groetjes Hanneke

yep maizena.. en een vriendin van mij heeft dit ook met dr dochtertje..(lang leve de tanden!) die is naar de dokter geweest en die heeft echt een geweldige zalf gehad! weet alleen de naam even niet
succes!

Hoi Hanneke,

Wij gebruiken altijd bepanthen ( ik weet niet of je het zo schrijft) maar dit kun je gewoon kopen bij drogist enzo.
Wij hebben geen last van rode billen, en als er toch plots ergens een smetplekje is onder de okseltjes ofzo zalfie erop en de volgende dag is het weg.
Sterkte.

Lilian mv Lotte (03-08-06)

wij gebruiken rode billen zalf van VSM. Lekker dik opsmeren en het is heel snel dicht. Daarnaast heb ik een pak maizena op de commode staan en die doet veel wonderen. Ik gebruik die vooral 's nachts omdat ze dan vrij lang met een luier moet doen, waardoor ze toch last heeft van het vocht in de luier.

Succes,

ilse

Terug
Bovenaan