luisteren

een luisterent oor he. weet je dat ik die eigenlijk alleen maar hier vind?

het is allemaal zo dubbel zinnen. ik bedoel je probeert je kind op te voeden zoals jij denkt dat het goed is. nee wordt er gezegt je MOET het anders doen. en dan echt ook doordrammen zodat je het van elende af bent zeg maar.  

voor dat ik zwanger was kon ik de hele wereld aan, maar weet je het is zo apart allemaal. iedereen weet het beter. maar heb ruzie in de relatie hier omdat ineens meneer zich met de opvoeding bezig wil houden. is wel lief hoor daar niet van maar eerst niet leuk omdat de kleine huilt maar zodra die stopt is het gebeurt dan is het ineens mijn kind.

kijk we kruipen nu uit een heel diep gat. ( en dat is het geweest )   maar soms heeft cor het idee dat we het weer ruim hebben en moet ik hem weer op de rem trappen en dan is tie boos. en dat snap ik ook wel het is ook niet makkelijk maar toch. en dan gaat hij zich zelf weer naar beneden gooien van ik ben een stomme lul ( letterlijke woorden van hem ) omdat hij niet meer verdient. nou sorry hoor. al verdiende hij een miljoen ( wel lekker ) maar waren we dan wel gelukkig geweest??

en ga zo maar door. voor dat ik zwanger was kon ik het wel aan maar nu wordt het echt wel eens vermoeiend hoor.
pfff zou soms tijd willen terug draaien maar helaas het gaat niet zo makkelijk he.

Een relatie die goed is moet je goed houden en zal je altijd aan moeten blijven werken. Als je denkt dat het allemaal zijn gangetje wel gaat en het wel loopt dan komen de irritaties..

Als ik jullie zo hoor, en van jou vaak lees, zou ik eens ergens gaan praten. relatietherapie ofzo? Als ik zo vrij mag zijn heb ik het gevoel dat bij jullie elke vorm van communicatie ontbreekt. Of jullie willen het wel maar weten het niet aan de ander over te brengen. Het zou zonde zijn als daar de relatie op zou stranden...

Jezelf omlaag halen zegt iets over jezelf en ik denk dat iedereen dat wel eens doet. Maar het is ook een gemakkelijke vorm van vissen naar complimenten of een schouderklopje. Maar die heb jij ook nodig, heel erg zelfs als ik het zo lees. Ik denk dat jullie maar eens jullie trots opzij moeten zetten en je serieus af moet vragen of je er aan wilt gaan werken. Jullie zijn beide nu niet gelukkig (...met de situatie) en dat vreet energie. Daarbij hebben jullie nu een klein ventje die veel liefde en (positieve) aandacht nodig heeft,.. hoe klein ze ook zijn, ze voelen echt wel de spanning in huis!

Ik weet wat het is als je ongelukkig in een relatie steekt en dat gevoel wil ik dus never nooit meer hebben!! Kies voor jezelf óf voor je gezin,.. Maar doe wel iets!

Sterkte!

Liefs Esmé

Ps: Sorry als ik te direct ben...

Hoi,

Iedereen weet het altijd beter, bij iedereen gaat het thuis wel heel goed maar volgens mij zijn er meer relaties die een dip hebben bij de geboorte van een kind. Hebben wij bij de 1e ook gehad.
Je hebt toch ieder je eigen ideeen over wat wel of niet goed is, en je moet er wel een tussenweg in zien te vinden. En de gebroken nachten is er ook niet goed voor, je kan dan zelf waarschijnlijk ook minder hebben......Ik wel tenminste
Je bent  ( Vaak ) al lang samen en nu  is er een kleintje bij waar bijna alles om draait.
Als je kleintje een huil dag heeft heb jij ook  pech ( waarschijnlijk dan een hele vermoeide dag ).
In ieder geval wel fijn dat je hier je ei kwijt kan en doen hoor, lekker van je afschrijven!!!
Sterkte ermee!!!

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan