luizen en zwangerschap help

Hey,

Ik kan je hier nu niet met zekerheid zeggen dat het mag of niet maar denk nu toch ook wel dat het niet mag hoor...
Ik zou eens naar je gyn bellen of zo of naar de huisdokter gewoon,die gaan je het zeker kunnen zeggen hoor...
Veel succes met je diertjes :) grapje he ...
Liefs orchideke

heey

ja ik hoor dus dat je niet met normale luizen spul mag doen ik heb de huisartsenpost gebeld hihi nu moet ik dus speciaal spul aan vragen morgen bij de apotheek word niet goed.
en ik had al elke keer jeuk en dacht al is van de zwangerschap maar ja net hadden ze het op de andere pag weer over luizen ik denk ga tog ff checken weer wat laast was er niks te zien hoor en ja hoor idd die gore rotbeesten help

Hallo,

Wat vervelend meid. ik heb laat een uitzendig gezien van ........... wat weet ik niet meer. Maar dat ging ook over kinderen op school en luizen.

Toen bleek dat die producten niets hielpen. Het beste is om elke dag voor 2 weken lang te kammen met zo'n luizenkam.

Sterkte meid.

Liefs
talke

quote: Talke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2007 21:29:57'));

Hallo,

Wat vervelend meid. ik heb laat een uitzendig gezien van ........... wat weet ik niet meer. Maar dat ging ook over kinderen op school en luizen.

Toen bleek dat die producten niets hielpen. Het beste is om elke dag voor 2 weken lang te kammen met zo'n luizenkam.

Sterkte meid.

Liefs
talke

heey talke

ja ik vraag me dus af of dat kammen wel helpt omdat je dus als je met dat behandel spul gaat werken dan moet je ook kleren wassen en beddengoed enzo maar ja als je alleen kamt dan moet je dus lijkt mij elke dag je bed gaan verschonen enzo dus ja ik weet het ook niet weet alleen dat ik me vies voel nu bah

groetjes

Ik kan me voorstellen dat je je vies voelt maar bedenk dat die beestjes het liefst op de schoonste hoofden zitten.

Ik hoop dat je snel van je probleem af bent, ik zou inderdaad blijven kammen en morgen even  bij apotheek of drogist informeren.

Sterkte

liefs
talke

hoi,
ik heb die uitzending ook gezien,
ze hadden het er over dat de meeste luizen tegen het gif in de luizen-shampoo kunnen.
vandaar dat kammen dan de voorkeur heeft (geen gif voor je kind/je zelf)
ze zeiden ook dat je je hoofdkussen en zo in de vriezer kan doen, als je een grote vriezer hebt kan je misschien al het beddegoed 's ochtends daar in stoppen????

succes met de bestrijding van die beesten!

tea tree olie werkt ook super en is verkrijgbaar bij de reformwinkel.

Let wel op bij de drogist kan je het ook kopen maar dat is niet hetzelfde.

Je kan het verder ook gebruiken tegen verkoudheid en als kind gevallen  is dan kan je het op een schaafplek doen en dat ontsmet.

Gr Angelique

Terug
Bovenaan