Luka (9,5 maand) loopt los!!!

Na ja...ik heb me echt voorgenomen (net als tijdens de zwangerschap vorig jaar) het hele eerste jaar extra te genieten van m'n babietje...gaat hij los lopen!Dag baby!
Niet te geloven...Het ziet er echt niet uit, een baby op voeten....
Maar ja, meneer heeft 3 voorbeelden om hem heen lopen, hij weet niet beter.
Dus nou echt geen babietjes hier meer, maar ivnd het ook niet ook erg merk ik.De volgende fase is nog leuker, alles ontdekken!
Groetjes Roos.

`heey roos..ppfff wat gaat de tijd hard he..die mannetjes van ons groeien ook zo hard .kay heeft al 2 tandjes (onder)en krijgt daarnaast al een snij tandje.vanmiddag naar cb geweest..gaat super goed.meneertje ligt 4 cm boven het gemiddelde.ik had net al het idee dat er papa uit kwam..kan mijn verbeelding zijn hoor...liefs,karin

Hoi Karin, ja de tijd is echt iets raars....
Luka heeft ook 2 ondertandjes en de 3e is ene feit sinds vandaag...
En ik geloof je op je woord hoor dat Kay papa heeft gezegd!!!Luka zegt mama, papa, oma en bal.Maar vroeg me laatst af waarom het lijkt alsof het 2 keer zo snle gaat...volgens mij is dat omdat het de 2e, 3e of 4e is...Bij je eerste kind word je nauwelijks afgeleid, je hebt je werk of andere bezigheden en je hebt je (eigen) kindje.Bij je 2e, 3e of 4e kindje lijkt de tijd nog sneller te gaan omdat je aandacht naar meerdere kindjes gaat.
Enfin, het is maar een hersenspinsel....
Met jou alles goed?
Groetjes Roos.

Ja echt wel snel zeg maar ja wat wil je met 3 van die mooie meiden boven je dan wil je er toch ook snel achteraan hahahaha.
Ze worden snel groot zeg .

groetjes lisette

Jeetje, wat een snelle henkie zeg.....! Babytijd voorbij...... Dubbel gevoel, kan ik me helemaal voorstellen. Maar inderdaad: de volgende fase(s) is/zijn ook zó leuk. Vooral: genieten. Het gaat toch al zo snel.....

Terug
Bovenaan