Luka (9,5 maand) loopt los!

Niet te geloven..Maandag 19 juli deed meneertje het...Daar waren zijn 1e stapjes los!
Dacht dat zijn zusjes snel waren met hun 11 en 12 maanden loslopen...Maar ach, Luka heeft dan ook 3 voorbeelden om hem heen lopen, dus dat zal hem wel stimuleren denk ik.
Luka heeft nu door dat hij overal bij kan, echt een onderzoekertje!
Moet wel wennen hoor, m'n laatste kleintje is geen babietje meer!!!
Maar verheug me helemaal op de volgende fase!

Groetjes Roos.

Hallo Roos!
Ik heb mij in t topic onder deze al voorgesteld...
Maar wat goed joh dat je zoontje al losloopt! En wat snel! Vince is nu net 9 maanden.. Kan me er niks bij voorstellen dat hij al zo snel zijn eerste stapjes gaat zetten.. maar het gaat toch allemaal al zo snel vind je niet?
Het lijkt me trouwens ook doodeng die eerste stapjes...
Dat ze hard gaan vallen ofzo... haha.. hoort er natuurlijk ook bij maar toch....

Groetjes Saskia

Pfff jeetje zeg wat snel;!!!! Ik was al trots dat Noah langs de tafel ed loopt. Maar los!!! Wel leuk hoor( ondanks dat ik best begrijp dat het voor je gevoel dan echt te hard gaat)

Wel leuk he, als ze zo op ontdekkingstocht zijn...

xxx

Hoi hoi,
Moet zeggen, ik vind het nu niet eng meer, dat ze kunnen vallen en zo.Tuurlijk gebeurt dat veel, maar weet wel dat ik bij mijn eerste kindje, ik was net 22 jaar, Noa (inmiddels een stoere meid van 8 jaar) echt wel eens 's avonds een traantje wegpinkte als ik haar met weer een verse bult op haar hoofd in bedje legde...Vond het maar moeilijk.
Dat gevoel slijt niet, maar je leert er beter mee omgaan overdreven gezegd, en dat vind ik het prettige van het moederschap, bij mijn 1e kindje is alles nieuw, moest ik alles ontdekken, vond dat onwijs leuk, maar inderdaad af en toe ook leren wennen aan dingetjes als bulten als je kindje valt...
En nu, m'n 4e kind gaat lopen,...hoop dat ik niet over kom alsof ik alles weet en zo, maar kan oprecht zeggen dat ik nu wel weet hoe alle nieuwe 'stappen' verlopen bij jonge kindertjes en er dus alleen maar van geniet!!!!
Groetjes Roos.

Niet te geloven! Dat is al snel zeg! Ben je snel van je baby af zo. Maar wel leuk om die ontwikkeling zo weer te zien. Ik zie Jelte voorlopig nog niet lopen en die is nu ook 9,5 maand. Die heeft zijn handen nog vol met het blijven en gaan zitten.

Terug
Bovenaan