LUKA geboren!!!!!!

JA!!!Het is gebeurt!!Roos heeft het weer geflikt ha ha!!!
Ik kan iedereen hier vertellen dat afgelopen zondag 27 september om 17:40 uur Luka Alexander Michiel is geboren!
Jongens, de 4e, maar wat een klus weer!!!!

Was afgelopen vrijdagochtend dus gestript, hele dag plus zaterdag enorm veel krampen, maar leek nog niet op weeen, toch wist ik van binnen wel dat het dit weekend zou doorzetten, dus zaterdagavond nog maar 'es beneden gezogen, 's middags plantjes gehaald bij tuincentrum zodat mijn huisje er netjes bij zou staan (wat is belangrijk he!) en toen 's avonds rond 23:30 ik duidelijk weeen herkende ben ik maar rustig gaan slapen.Werd om 03:30 uur wakker en heb feitelijk 12 uur weeen opgevangen, tot 15:50 uur zondagmiddag.Verloskundige gebeld, ik had 5 centimeter.Toen ging het snel (au!!)
Een half uurtje later om 16:00 uur de vliezen laten doorprikken en in 1 uur van 5 naar 10 cm, en toen om 17:00 uur persen maar.Bleek dat hij (net als al zijn zusjes!) verkeert in 't geboortekanaal lag, als een sterrekijkertje zeg maar, dus net effe iets pijnlijker voor mama om geboren te laten worden.
Enfin, toen was hij er eindelijk om 17:40 uur!
En helemaal thuis uiteindelijk nog!!Wat heerlijk is dat toch, lekker douchen naderhand onder je eigen douche!

En wat weegt 'ie?....Wel 3700 gram!Zo raar, want het is een ielig mannetje, echt grappig!En 48 cm lang.
Slaapt 's nachts lekker door, dus mama komt weer rustig aan op krachten, nog wel veel naweeen en een grote irritatie aan die blubberbuik...(M' 2e meisje Jade :Mam, waarom is je buik nou niet helemaal plat?) Dank je schat!!!

Voor de Hyves mensen...foto's staan er vanaf nu op.
Zo, ga een laatste flesje in elkaar zetten en dan plat, morgenochtend gaan de oudste meisjes beschuitjes trakteren op school...en dat zijn er zo'n 70, pfff!

Groetjes Roos.

Ha Roos! ( en papa en zusjes!)

Gefeliciteerd met Luka!! Mooie naam voor een ongetwijfeld mooi mannetje... Fijn dat alles goed is gegaan zeg. Alles goed gegaan met de overige meiden in huis, of waren ze "even de hort" op, op het moment supreme? Laat je lekker verwennen door iedereen en geniet van dit 4e wondertje...

Liefs, Marieke

Gefeliciteeerd!!!
Wat een mooie namen? Ben dol op lange doopnamen.
Wat fijn dat alles goed is gegaan, en nog comlimentjes van je visite gehad over de plantejs?
;- )

Geniet er lekker van,
Liefs Marina

Gefeliciteerd Roos en Roosfamilie!

Wat heerlijk dat het allemaal zo goed verlopen is. Het is toch een spannende zwangerschap geweest, daar hebben we hier op het forum het een en ander van meebeleeft met jullie. En dan nu een gezonde jongen, na drie meiden. Wat een rijkdom! Geniet ervan! Ik wens jullie heel veel geluk en gezondheid.

Reisa

van harte gefeliciteerd!!!
geniet er maar lekker van hoor!
en wat fijn dat de laatste 5 cm zo snel zijn gegaan.
(was bij mij ook in een uur van 5 naar 10 )
nou, geniet lkekker van je kids hoor :D

liefs, do

Terug
Bovenaan