Luka officieel ingeschreven basisschool!

Lache zeg!Kreeg vandaag het formulier binnen dat Luka (nu 7 mnd) welkom is op de kleuterschool in het schooljaar 2013-2014!
Heb onlangs de inschrijfformulieren ingeleverd en nu dus bevestiging gekregen.
Schooljaar 2013-2014....Wat klinkt dat futuristisch!
Maar blij dat er plek is, hij gaat dan naar dezelfde basisschool waar zijn 2 oudere zussen ook op zitten, had ook niets anders verwacht, want broertjes en zusjes hebben een gegarandeerde plek.
Enfin, eerst natuurlijk Lenthe over een kleine 2 jaar, maar voorlopig nog effe genieten van de komende jaartjes schoolvrij voor de kleinsten hier!
Groetjes Roos.

Ja, het klinkt vroeg maar voor deze school (en deze omgeving) is het de normaalste zaak van de wereld om 't nu al te regelen ivm lange wachtlijsten.
Maar raar klinkt 't nog wel....schooljaar 2013-2014 ha ha!
Zat ook te bedenken, dat over 4 jaar (3,5 jaar) als Luka naar school gaat, dat jaar de oudste toevallig haar laatste schooljaar heeft, in groep 8.Dus dan 1 jaar lang alle 4 de kids op de basisschool.

@Lisette, heb je net een prive berichtje gestuurd via hyves!

Groetjes Roos.

Ja, lekker vroeg! :)
Toen wij nog in Diemen (Amsterdam) woonden, was het inschrijven daar ook al vroeg, maar omdat we gingen verhuizen, hoefden we er geen gebruik van te maken....... Ik kan de kinderen hier in het dorp een paar maanden voordat ze 4 worden nog inschrijven, da's dus een heel ander verhaal, haha (wel een grote school).

Hier gaan we het niet meemaken, alle 4 tegelijk op de basisschool. Onze oudste (10jr) gaat na de zomervakantie naar groep 8, dus als Leah naar school gaat, is hij al een brugklasser....... Ook weer leuk..... (hoop ik).

heey roos....nicky was nog vlotter...die kreeg toen ze 6 weken was al een brief ,dat ze naar school zou gaan...ik had eigenlijk die brief moeten bewaren,maar had wel contact opgenomen..ja geniet nog ff lekker,van de schoolvrije jaren van de jongste 2...liefs,karin

Hoi Karin,
't Is eigenlijk wel grappig want degene van wie ik de brief kreeg dat Luka geplaatst was...was mijn eigen moeder hi hi!Zij is de directrice van 'onze' basisschool, toen ze op kraamvisite kwam, een uurtje na Luka's geboorte nam ze voor de gein de inschrijfformulieren mee ha ha!

@Hannah, lijkt me ook een pittige stap...je 1e kind naar de brugklas, maar ook voor jou nog effe niet!
Dat jaar dat al m'n 4 kindertjes dus op de basisschool zitten, is ook toevallig het laatste haar dat mijn moeder werkt, over 4 jaar gaat ze met pensioen, dus dan zitten er 4 kids en 1 oma op 1 school hi hi!
Maar gelukkig duurt dat nog even!

haha leuk!
vast 2 zielen 1 gedachte ... heb deze week ook geinformeerd naar de basisschool van onze voorkeur, en krijgen binnenkort een informatie/ kennismakinggesprek, moet even de datum nog doorgeven,

liefs marina

Terug
Bovenaan