Onze Lukas van nu 8 weken huilt erg veel. Zodra ik niet in de buurt ben begint hij meteen te huilen. Ik kan niks doen zonder dat hij huilt. Naar de wc, naar de keuken om een boterham te smeren, Jasmijn in en uit bed halen. Ik moet alles in sneltrein vaart doen om weer snel bij hem te zijn. Hij slaapt ook eigenlijk de hele dag niet.... af en toe een haze slaapje in de wipstoel. Als ik hem in bed leg en wegloop gaat ie huilen. Als ik hem slapend in bed leg word hij na een tijdje wakker en gaat weer huilen. Laten huilen is geen optie. Heb ik al geprobeerd, maar hij blijft huilen. Hij raakt helemaal overstuur. Af en toe zo erg dat hij knalrood is en er in blijft hangen. Ik moet hem dan in zijn gezicht blazen zodat ie schrikt en weer gaat ademen. Er is laatst zelfs een adertje in zijn oog geknapt doordat hij zoveel kracht zette tijdens het huilen.
Zodra ik weer bij hem ben stopt ie met huilen.
's Avonds rond 11 uur krijgt hij een fles waarna hij in mijn armen in slaap valt. Pas als hij heel diep slaapt kan ik hem voorzichtig in bed leggen en dan slaapt hij meestal tot een uur of 03:00/04:00. Dan krijgt hij weer een fles en soms lukt het dan om hem weer in zijn eigen bed te laten slapen. Maar meestal lukt dat niet en leggen we hem tussen ons in. Rond 08:00 uur word ie dan weer wakker voor een fles en dan is ie dus het grootste gedeelte van de dag weer wakker.
Behalve dat ik het erg lastig vind (soms word ik echt gillend gek) vind ik het ook erg sneu voor Jasmijn. In en uit bed halen bijvoorbeeld moet heel snel, want als ik daar te lang over doe raakt Lukas meer en meer overstuur.
Heeft er iemand tips? Of moet hij hier gewoon overheen groeien?
Oh ja een draagdoek vind ik niks. Heb ik geprobeerd maar vind ik ook erg lastig. Bovendien is hij niet meer zo'n kleintje....
X Trudi
Zodra ik weer bij hem ben stopt ie met huilen.
's Avonds rond 11 uur krijgt hij een fles waarna hij in mijn armen in slaap valt. Pas als hij heel diep slaapt kan ik hem voorzichtig in bed leggen en dan slaapt hij meestal tot een uur of 03:00/04:00. Dan krijgt hij weer een fles en soms lukt het dan om hem weer in zijn eigen bed te laten slapen. Maar meestal lukt dat niet en leggen we hem tussen ons in. Rond 08:00 uur word ie dan weer wakker voor een fles en dan is ie dus het grootste gedeelte van de dag weer wakker.
Behalve dat ik het erg lastig vind (soms word ik echt gillend gek) vind ik het ook erg sneu voor Jasmijn. In en uit bed halen bijvoorbeeld moet heel snel, want als ik daar te lang over doe raakt Lukas meer en meer overstuur.
Heeft er iemand tips? Of moet hij hier gewoon overheen groeien?
Oh ja een draagdoek vind ik niks. Heb ik geprobeerd maar vind ik ook erg lastig. Bovendien is hij niet meer zo'n kleintje....
X Trudi