Lukas en Lydia

A

Anoniem

Guest
Na een vrij rampzalig bezoek aan de Koninklijke Bibliotheek in Den Haag (welke idioot breekt nu gewoon de enige parkeergarage daar af als ik na anderhalf jaar eindelijk mijn boeken eens kom inleveren?) zijn Lydia en ik bij Lukas en Annemieke op bezoek geweest. Waar Lukas het niet altijd even leuk vond om zijn speelgoed te delen, beet Lydia zoals het een echte meid betaamt flink van zich af, waardoor Lukas nog baldadiger werd. Toch was het gezellig en hebben de mama's tussen de gesneuvelde kerstballen door nog met elkaar kunnen kletsen. Lydia heeft op de terugweg als een roosje geslapen. Hier wat foto's van Lukas en Lydia

He jongens, het is leuk hier joh!

Rozijntjes eten  bij de nieuwe boerderij van Lukas! Wat zouden ze van elkaar denken?

Voor deze blikken kan ik even geen woorden verzinnen...

Ooo, was je dat van plan? Kijken of Lydia nog wel rozijntjes heeft?

Zo, denkt Lydia, die banaan eet ik even op een veilig plekje op, gezellig naast de mama van Lukas.

Het was wel leuk om te zien dat Lukas een echte baldadige joingen is en Lydia een best wel braaf meisje eigenlijk, dat toch van zich afbijt als dat nodig is...Erg stereotiep maar wel grappig!

Groetjes van Rianne en Lydia

Zo, jij bent er snel bij zeg! Ik ben nu de foto's pas van mijn camera aan het halen, en dat duurt wel ff omdat ik hem al een hele tijd niet meer geleegd heb. Maar als ik nog iets toe te voegen heb aan jouw mooie foto's dan zet ik ze hier neer natuurlijk.

Ik vond het super leuk en Lukas waarschijnlijk ook wel, al zou je dat af en toe niet zeggen. Lydia is echt een schatje. Ik kreeg gelijk haar apie (wat een dotje) van haar en ze kan echt al veel woordjes zeggen. En dan die mooie bruine ogen... Om weg te smelten.

Annemieke

Leuk zeg van die parkeergelegenheid! haha.
En leuke foto's!
Liefs Nelleke

euhh, wat gebeurd er nou achter ons?

Gezellig samen rommelen in een van de speelgoedkisten (Lydia was eerst, maar dan moet Lukas volgen natuurlijk, zo ging het de hele dag)

Wat een mooie bal

Ja dat vind ik nou ook

Op een krukje bij de laptop, met een leuk spelletje erop

Ik vergeet de schattigste. Lydia in haar mooie jas (dezelfde jas als haar mama, maar dat staat helaas niet op de foto.

kortom een gezellige middag!

Hihi, die bovenste foto van Annemieke is een wedstrijdje wie kaapt de meeste ministroopwafels uit het schaaltje zonder dat onze mama's het zien.

Aaaaah,.. wat een leuke foto's!!
Ze hebben het zichtbaar naar hun zin gehad!! Leuk hoor!

Maar uhm,.. valt niet mee afscheid te nemen hè? hihi..

Esmé mv Kay

Valt het op?  Nee, niet echt...  Voel me wel al een stuk beter omdat ik van binnen wel meer afstand heb genomen van een hoop dingen en de pc de afgelopen week al een stuk meer links heb laten liggen...Neem nu bewust meer rust voor mezelf en dat werkt (behalve toen ik vanochtend gefrustreerd rond Den Haag CS reed om mijn brik ergens kwijt te kunnen). Hebben het contract met het KDV 2 maanden verlengd, dus dat geeft ook al wat meer rust. Ze heeft het er zo naar haar zin dat zelfs het slapen gisteren zonder problemen ging. En met Lydia gaat het al ietsjes beter, nog wel veel last van dunne luiers (de inhoud dan) maar geen gespuug meer. Eczeem gaat ook weer wat beter, dus dat scheelt al een hoop.
Groetjes, Rianne en Lydia

Terug
Bovenaan