A
Anoniem
Guest
Na een vrij rampzalig bezoek aan de Koninklijke Bibliotheek in Den Haag (welke idioot breekt nu gewoon de enige parkeergarage daar af als ik na anderhalf jaar eindelijk mijn boeken eens kom inleveren?) zijn Lydia en ik bij Lukas en Annemieke op bezoek geweest. Waar Lukas het niet altijd even leuk vond om zijn speelgoed te delen, beet Lydia zoals het een echte meid betaamt flink van zich af, waardoor Lukas nog baldadiger werd. Toch was het gezellig en hebben de mama's tussen de gesneuvelde kerstballen door nog met elkaar kunnen kletsen. Lydia heeft op de terugweg als een roosje geslapen. Hier wat foto's van Lukas en Lydia
He jongens, het is leuk hier joh!
Rozijntjes eten bij de nieuwe boerderij van Lukas! Wat zouden ze van elkaar denken?
Voor deze blikken kan ik even geen woorden verzinnen...
Ooo, was je dat van plan? Kijken of Lydia nog wel rozijntjes heeft?
Zo, denkt Lydia, die banaan eet ik even op een veilig plekje op, gezellig naast de mama van Lukas.
Het was wel leuk om te zien dat Lukas een echte baldadige joingen is en Lydia een best wel braaf meisje eigenlijk, dat toch van zich afbijt als dat nodig is...Erg stereotiep maar wel grappig!
Groetjes van Rianne en Lydia
He jongens, het is leuk hier joh!
Rozijntjes eten bij de nieuwe boerderij van Lukas! Wat zouden ze van elkaar denken?
Voor deze blikken kan ik even geen woorden verzinnen...
Ooo, was je dat van plan? Kijken of Lydia nog wel rozijntjes heeft?
Zo, denkt Lydia, die banaan eet ik even op een veilig plekje op, gezellig naast de mama van Lukas.
Het was wel leuk om te zien dat Lukas een echte baldadige joingen is en Lydia een best wel braaf meisje eigenlijk, dat toch van zich afbijt als dat nodig is...Erg stereotiep maar wel grappig!
Groetjes van Rianne en Lydia