Lukas moet afkicken! (en zijn mama ook)

Van de speen dan. ..

Lukas is echt een spenenkindje maar ik heb me altijd voorgenomen om als hij 1 is de speen 1-2-3 weeg te gooien. Maar het ging de laatste tijd overdag zo goed dat we vrijdag de stap hebben 'gewaagd' en hem overdag helemaal geen speen meer hebben gegeven. Alleen als hij ging slapen.

En het lijkt erop dat meneer het helemaal niet erg vind! We hebben vier superdagen achter de rug. Van afkicken lijkt dus geen sprake. HIj vind het wel prima zo. Ben wel benieuwd hoe het morgen op het KDV gaat maar ze zeiden al dat ze hem daar nauwelijks nog een speen geven.

Maar zijn mama moet wel afkicken want die heeft een echte spenentik. Zodra ik een nieuwe speen met een leuk ontwerp zag kocht ik die. Lukas heeft er dus ontelbaar veel. Het werd al echt een leuke verzameling. Hebben jullie suggesties voor een nieuwe verzameling

Annemieke

haha....ik herken het...(speentjes kopen met leuke opdruk)
lili is 7 maanden en heeft echt ontelbaar (beetje overdreven) veeeeel spenen......
en ze wil ze eigelijk niet eens....hihi....

ik zou kleertjes gaan kopen....tenminste die verslaving heb ik ook.....Lili heeft bijvoorbeeld ongelogen 31 jurkjes in maat 74 (alleen dan de jurkjes he...) maar goed...jij vroeg om een nieuwe verzameling....

liefs lonneke

Ja heb ook een spenentik!

Echter sinds enkele weken heeft kay hem nog maar amper (eigenlijk niet meer)  in overdag en heeft hij hem alleen maar met in slaap vallen in.
Gelukkig maar,..

Ik gaf hem dan ook alleen maar als hij huilerig was of moe, misschien dat dat scheelt.

Hier dus ook geen afkickverschijnselen gehad!

Esmé mv Kay

Haai!

Thomas heeft eigenlijk nooit echt een speen gewild. Hooguit 2 weken en toen tufte hij hem steeds weer uit. Zolang hij van zijn duim afblijft vind ik het wel best, dat krijg ik hem minder snel afgeleerd. En de helemaal geweldige "mama" speen, is door de hond gebruikt en afgekloven....

En mijn tic? Ik struin het hele internet af naar leuke sites voor baby/kinder preut. Alles is goed: kleding, speelgoedkisten, foto-ideeen, ideeen voor zijn nieuwe kamertje, en meer bla-bla-bla. tips zijn welkom overigens hoor! HAHAHA!

-X- Marieke

Terug
Bovenaan