Lukt bijna niet om dingen te bekijken

A

Anoniem

Guest

Hey dames,

Ik probeer de hele dag al wat dingen te lezen op het forum en ook om te reageren. Alleen moet ik soms wel 3 keer iets schrijven voordat het erop staat. Ook als ik iets aanklik om te bekijken dan lukt dat ook niet. Ik weet niet of jullie dat ook zo ervaren hebben vandaag of dat het aan mijn computer ligt.

Verder wil ik nog even kwijt dat morgen mijn NOD is en ik voel de duivels nog niet aankomen. Als ze dan toch moeten komen dan maar morgen, anders ben ik op mijn bruiloft ongi. Dat is nou ook niet de ideale dag om ongi te wezen. De eerste 2 dagen kan ik ook amper rechtop lopen van de pijn in mijn buik. Ik ga er gewoon van uit dat ik het morgen wordt. Is de teleurstelling ook niet zo heel groot als het echt zo is. Hoop natuurlijk dat het die ENE keer zonder condoom raak was maar we wachten het gewoon even af.

veel liefs van guppie

haai
ik heb hetzelfde probleem en volgens mij meer, las al eerder zo'n verhaal en deed er net 4 keer over om in te loggen....
er zijn ook weinig mensen op dit forum vanavond dus denk dat die er ook last van hebben
fijne bruiloft in ieder geval!

liefs leetje 1981

Haaai leetje,

ik vond het al zo rustig. Bijna geen nieuwe berichten en reacties.
Heel erg bedankt in iedergeval.

liefs Guppie

Hoi,

Het is vanavond echt drama inderdaad. Het kost erg veel moeite om iets te kunnen lezen en schrijven heb ik nog niet zoveel geprobeerd...Dit is de test zeg maar....

Ik wilde je wel alvast een hele fijne bruiloft toewensen en ik hoop voor je dat het weer ook een beetje zijn best doet om er een stralende dag van te maken!

Groetjes Sannie

ow joh ik dacht dat het aan mijn pc lag....hoewel op andere sites had ik nergens last van...
echt irritant hoor!!
hoop dat het morgen over is...

groetjes bri

Hey Guppie,

Allereerst alvast een heeeeeele fijne en super romantische bruiloft.
Zijn er al duiveltjes gearriveerd??

Ook ik had en heb nog steeds problemen met dit forum.

Groetjes TeHa

oh het licht dus niet aan mijn pc!! ik baalde alweer, dacht meteen weer aan een virus. vandaag gaat het ook niet vlekkeloos, maar goed....hebben we zoals altijd hier, dezelfde problemen. haha

veel plezier op je bruiloft. ik zal hard duimen dat jullie met zijn 3en trouwen!!

liefs janine

Hoi Guppie,

Ze zijn bezig met het aprilforum aanmaken. Maar dat gaat geloof ik niet helemaal goed. Hij staat er al wel bij, maar geeft nog storing aan. Hopelijk is het snel verholpen. Het is verrekte iritant!

Maar ik wil je een heel fijne bruiloft wensen! Ik hoop dat jullie een heel mooie dag hebben! Geniet ervan!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan