He F.
Ik hoop echt voor je dat je eisprong er nog aan komt. Je theorie klinkt heel aannemelijk, dat het de eerste keer 7 weken duurde, misschien is die ene eierstok inderdaad gewoon trager en moet nog op gang komen. Ik had de 2de keer ook pas een eisprong na bijna 4 weken en toen werd ik anderhalve week later ongesteld. En volgens mij is die eierstok nu weer aan de beurt!!! Ik hoop dat hij nu op gang is gekomen.
Maar ik zat gisteren nog eens te denken (dat doe ik wel vaker hoor! haha), waarom zit ik mezelf toch zo te pushen! Je maakt jezelf er gek mee en het komt toch echt pas wanneer je lichaam er klaar voor is, niet je hoofd! En de tijd gaat zo snel, wat is nu een maandje meer of minder???!! Maar ja, dat gevoel he? Je wilt zo graag en ik ben zo ongeduldig! Maar ik denk dat het nu ook scheelt dat de omgeving weet dat je bezig bent. Ik wil zo graag met goed nieuws komen. Mijn moeder zou het ook zo leuk vinden. En iedereen let op je enzo. Iedere maand dat het langer duurt, ben ik bang dat ze gaan denken dat het niet lukt ofzo. Maar ja so what??? Wat kan mij mijn omgeving nu eingelijk schelen?? Ik ben ook zo stom geweest om toen gelijk tegen iedereen te zeggen dat we er weer flink tegenaan gingen en dat het de eerste keer heel snel was gelukt dus dat ik nu ook wel goede hoop had dat het snel zou lukken. Dus ja, dan wil je ook graag aan dat beeld voldoen he? Maar ondertussen heb je alleen jezelf er maar mee. Het is gewoon best moeilijk allemaal. Je kunt je gevoel gewoon niet uitschakelen, maar toch het is toch ook wel zo, wat maakt een maand meer of minder nu uit? Als je maar een gezonde baby krijgt? Het is een hoop rust voor jezelf als je zo zou kunnen denken. Ik ga er aan proberen te werken! Pfff. Hoe noemen ze dat positive thinking?? Ik ga gewoon mij best doen om zo te denken!
Ik werk als medisch secretaresse in een ziekenhuis! Ik werk 32 uur. Ben 's maandags altijd vrij. Ik zit nu ook mijn werk. Ideaal he??? Tis wel heel druk eigenlijk, vakantietijd! Maar ja, je moet je prioriteiten weten he?? haha. Ik ga nu maar gauw weer wat doen. Jouw baan klinkt erg interessant! Heb je het naar je zin? Moet je er vaak op uit naar klanten ofzo?
Prettig weekend!
Liefs Cath (ik blijf toch mijn pseudoniem maar gebruiken hoor!! Is jouw echt naam Frederique?? Dat vind ik ook echt een hele mooie naam! Ik heb er toen (toen kende ik jou nog niet) zelfs aan gedacht om mijn baby zo te noemen!