lukt niet

hallo allemaal
ik weet niet waar het aan ligt maar ik kan de laatste paar dagen steeds niet of moeilijk reageren dan geeft hij aan dat de pagina het niet doet.
dit heb ik zowel thuis als op mijn werk dus het ligt niet aan mijn computer.

dus ik wilde bij deze even zeggen dat ik bijzonder met iedereen meeleef en dat ik mijn best doe om te reageren maar het niet altijd lukt.

voor iedereen die de afgelopen dagen zwanger is geraakt van harte gefeliciteerd en geniet ervan.

voor degene die nod hebben gehad en niet ongesteld zijn geworden en ook geen positieve test hadden (zoals crienie) hou hoop zo lang je nog niet ongesteld bent kan het allemaal nog.
mijn manager kwam er pas na twee maanden achter dat ze zwanger was omdat zij haast geen hcg aanmaakt dus er is echt nog hoop.

verder iedereen heel veel plezier met het klussen en mijn vriend en ik zijn in ieder geval druk bezig.

veel liefs en groetjes tijger
 
Lieve tijger,

Heb ik ook gehad. Ik kreeg het advies van een van de meiden hier om regelmatig het witte velletje met de twee groene pijlen aan te klikken. Het heet Vernieuwen. Naast Vorige, Volgende en Stoppen. Sindsdien is het bij mij aardig beter geworden. Hoop dat het bij jou ook helpt. Verder wens ik jullie heel veel succes met zwanger worden !!!!!!!!!

Groetjes en veel liefs van Biaggi
 
Bedankt voor je lieve mailtjes(reacties), ik heb weer hoop en wacht af, het begint wel als een klein wonder te voelen hoor, als ik nu evengoed straks positief mag testen misschien. Ik hou iedereen op de hoogte. En...;-))) Klus ze, zonder dat is er geen hoop xxx
 
Terug
Bovenaan