Luna, Chris, Chili, Ank & andere meiden

Wat leuk die reacties, ik had helemaal niet verwacht dat zoveel meiden hetzelfde hebben ?!? Grapje !!! Natuurlijk zitten we allemaal in hetzelfde schuitje, die steeds maar voller wordt !!!

Lieve Luna,
Inderdaad, ik wou ook dat ik een knop om kon zetten, zo van even niet aan denken !!! Maar helaas, er is altijd wel weer iemand die je eraan herinnert. Vandaag nog. Mijn collega was naar Prenatal geweest. Het was zo leuk zei ze. En zoveel veranderd. Haar kinderen zijn al wat ouder. Leuk, leuk,leuk. Ja, ontzettend leuk !! Ik wou dat ik daar kon winkelen. Succes met je NOD op 21 juni. Hoop dat het raak is.

Lieve Chris,
Lekker hé, als je mannetje zo meeleeft !!! En dan ook nog een goede vriendin waar je het mee kunt bepraten. Ik heb wel een goede vriendin maar heb met mijn vriend afgesproken dat niemand wat mag weten dat we bezig zijn. Succes met je NOD op 7 juni en blijf ook jou zeker volgen.

Lieve Chili,
Wat leuk dat er iemand is die mijn berichtjes altijd leest en leuk vindt. Ook ik heb hetzelfde als jij met eten en drinken. Van het weekend was er weer een feest en iedereen dronk, maar ik niet. Waarom drink jij niet ??? Heb maar gezegd dat ik het zonde vindt van mijn tijd, i.v.m. 2 vrije dagen achter elkaar kan een hoop leuke dingen doen i.p.v. op de bank hangen met een kater. En inderdaad, het EK.... Ik ben nu al smoesen aan het verzinnen !!!! Wanneer heb jij je NOD ???? Succes er in ieder geval mee.

Lieve Ank,
Koeienletters met neonverlichting volgens mij !!! Je bent al getrouwd las ik dus die smoes gaat voor jou niet op. Wij hebben vorig jaar sept. een ander (groter) huis gekocht en toen begonnnen de vragen ookal. Maar inderdaad de smoes, nee hoor wij nog niet. Wij willen eerst het huis opknappen en nog een verre reis maken. Ik heb nog nooit gevlogen (dat is echt zo). Smoesen genoeg. Succes met je NOD 8 juni. Ik duim voor je !!!

Ik ga nu nog even de rest lezen, en dit verhaal wordt al behoorlijk lang dus ik stop ermee !!

Groetjes en knuffies Biaggi.
 
Lieve Biaggi,

Bedankt voor de reactie! Er zijn toch altijd een paar mensen die je echt blijft volgen want anders is het niet meer bij te houden. Ik heb nog nooit zo uitgekeken naar mijn NOD... Het zou natuurlijk als het van de zomer bij iedereen natuurlijk weer een beetje gaat lukken!!!!! Worden we wel extra verwend met de feestdagen!
Nou jou blijf ik ook volgen hoor..
Succes met je NOD!

Liefs Chris
 
HoiBiaggi,

Ik heb mijn NOD de 16e juni dus zit nu midden in mijn klusperiode ik zou eigenlijk op 1 juni mijn eisprong moeten hebben maar toen ik vanmorgen die ovulatietest had gedaan was er niks geen donkere streep te zien en dat wa schrikken want ik moet woendsdagochtend 2 juni voor 3 dagen op cursus dus dat zou betekenen dat ik het alleen op 1 juni nog kan doen, klussen en op woensdagochtend 2 juni dus daar zit maar een paar uur verschil in want het is nu al 10 over 12 s'nachts en ik/we moeten nog gaan klussen en dan morgenochtend weer!!!?? ben bang dat het deze maand niet zo goed zal verlopen snik...echt balen een maand duurt zolang he als je erop moet wachten.. nou maar hopen dat het toch nog goed komt allemaal heb ook 30 mei gekust dat was zondag dus ben heel benieuwd naar het eindresultaat van deze maand mijn NOD zou moeten zijn op 16 juni maar ik heb het zo druk gehad de laaste dagen en nu weer van huis door die cursus! ik zal als ik vrijdagavond terug ben alles nog eens een x rustig moeten bekijken op baby brabbel.Ik en mijn man hebben ons best gedaan/moeten dit zo nog doen hihi en dan dus maar afwachten en fingers crossed!!

Biaggi jij heel veel succes en bedankt voor je leuke reactie terug succes!

Liefs een beetje depri Chili
 
Terug
Bovenaan