Luna, Floor enz.

Hoi meiden,
Ik heb al even geen berichtje achter gelaten dus hier ben ik weer even!
Jij maakt het wel spannend Luna!! Wat zij die dagen lang als je zit te wachten he!

Morgen om 15.45 ben ik aan de beurt voor de HSG. Ik hoop dat het allemaal een beetje goed verloopt zonder al teveel pijn. Ik hoop ook dat we morgen horen wanneer we voor de IUI/IVF mogen komen. Mijn man neemt nu allerlei vitaminen om zijn zaad te verbeteren. Je gaat toch alles proberen he! De HSG is bij ons bedoeld om de boel op te schonen voor de eerste behandeling dus als het goed is gaat het nu opschieten.
We gaan nu eerst nog even genieten van onze vrije dag!

Liefs Inge

Hoi Inge,

Spannend dat je morgen een HSG hebt! Ik heb het ook een jaar geleden gehad en het viel me 100% mee. Bij mij was het om te zien of mijn eileiders open waren en dat was gelukkig zo. Heel bijzonder om die iniminie eileidertjes van jezelf te zien! Die contrastvloeistof zag ik zo m'n baarmoeder inlopen, vond het een erge opluchting kan ik me herinneren.
Mijn moeder mocht mee en hield m'n hand vast! Ze moest wel een loden schort voor tegen de straling.
Hopelijk gaat het morgen allemaal soepeltjes en mag je man ook mee, meid!
Ik duim voor je!
Liefs, Suus

Hi Inge,

Dat is spannend, een HSG, temeer omdat de verhalen zo verschillend zijn... Je moet het maar gewoon ervaren. Neem je wel een pijnstiller in van tevoren? Ik hoop dat ze jullie zo snel mogelijk groen licht geven voor IUI/IVF, dan heb je weer een lichtpunt om naar te te werken.

Veel sterkte morgen en hopelijk goed nieuws!!

Liefs Lara

Bedankt meiden!
Ik hoop inderdaad dat mijn man mee mag al vind ik dat wel een beetje eng want hij heeft al heel weinig zaad en je weet nooit wat die straling nog stukmaakt.
Ik zal blij zijn als ik weer buiten sta.
Liefs Inge

Terug
Bovenaan