Luna, Floor, Mickey, Monique, Seda, Spike e.a.

Hoi meiden!
bedankt voor de gezellige/leuke/opbeurende reacties!
Monique wat gaaaaaf!! ZWANGER! Dat had ik inderdaad even gemist!!! GEFELICITEERD!! Hoe voel je je?

Seda, goed nieuws toch dat alles in orde is?! Nu moet je echt geduld gaan opbrengen hoor want door al die stress werk je jezelf tegen. 8 maanden is echt nog niet lang. (ik zit nu in ronde 15)
Alles is goed dus het kan niet anders dan dat jij binnenkort zwanger bent. Gewoon even de tijd geven.

Heee Mick! bedankt voor het succesverhaaltje! Die mag je altijd vertellen hoor! Het geeft toch altijd een beetje moed namelijk!
Jij zit dus weer in je klusperiode en dan begint het aftellen weer. SUCCES! Ik hoop voor je dat het raak is!! Zou wel leuk zijn dan krijg je een 2005 kindje toch?

Nou meiden ik schrijf dit berichtje ook nog even in een nieuw bericht zodat jullie het zien!

PRETTIGE PAASDAGEN!
Liefs Inge

He Ing!

Ik denk ik kom even hier buurten! Het is hier veeeeeeeeel gezelliger hoor!
Hoe is het met jou? Binnenkort naar de gyn toch? Spannend hoor! Maar dan kom je wel weer verder, de gyn kan je dan helpen om je doel (baby!!) te bereiken! Ik hoop dat het heel snel raak voor je is!

Met mij gaat alles goed! Wel moe en last van mijn buik, maar verder gaat alles goed.
Ik ben gister voor een echo geweest en ik ben nu 5 weken en 5 dagen. Ik heb het vruchtzakje en het dooierzakje gezien en het zag er goed uit. Mijn gyn zei gelijk over 1,5 week kom je gewoon weer lekker terug en maken we weer een echo, dan kun je het hartje zien (als alles goed gaat natuurlijk), dus 21 april mag ik weer voor een echo! Das het voordeel van in het ziekenhuis gelopen te hebben bij een gyn! Vaak een echo, nou ik vind het niet erg! :)

Nou ik hoop je snel weer te spreken!

Fijne dagen en tot snel,

Liefs Spike

He Inge,

Geen dank!!!! Gisteren weer een super verhaal gehoord, een vriendinnetje van mij is na lange tijd bezig zijn om zwanger te worden, ZWANGER, echt helemaal te gek, dus daarom lieve meiden zeker niet opgeven want het is voor ons allen weggelegd. In ieder geval succes met niet zo bezig zijn met zwanger worden, zal je zien dat het dan lukt!!!! en natuurlijk hele fijne paasdagen.

Heel veel liefs, Mick

Terug
Bovenaan