Luna, Floor, Mickey, Spike, Monique 2, Seda en alle andere meiden!

Hallo allemaal,
Hoe staat iedereen ervoor? Bijna Paasweekend!!!!
We gaan woensdag weer naar de gyn. voor het definitieve oordeel. We horen dan hoe de kansen nog zijn. Mijn man moet eerst weer een potje sperma afgeven. Spannende dagen dus. We gaan wel proberen te genieten van het komende weekend.

Prettige paasdagen!!

Liefs Inge

Hoi !

Daar was ze weer een keer hoor. Jij komt hier ook niet zo vaak meer he? Ik kom nog wel bijna iedere dag even kijken en meelezen, maar berichten plaats ik niet veel.

Spannende dagen hoor voor jullie. Ik ben erg benieuwd wat de gyn te zeggen heeft woensdag. Hopenlijk zijn de uitslagen niet al te somber en zijn er genoeg mogelijkheden voor jullie om zwanger te raken. Ondertussen ga ik voor je duimen !

Wij zijn momenteel weer aan het klussen geslagen. Als ik deze ronde weer een normale cyclus van 4 weken heb, moet dit de juiste periode zijn. Maar goed, niets is zeker na die 9,5 week van vorige keer. Ik ben ook nog steeds niet aan het temperaturen, ik kan mezelf er nog niet toe zetten. Als ik hierna weer ongi word, ga ik dat wel weer doen. Dan weet je toch weer iets beter waar je aan toe bent.

Nou meisie, geniet van het lange weekend en tot schrijfs !

Liefs,
Luna

Heeeeeeee jij bent snel zeg! Ik heb niet veel meer vertrouwen meer in het temperaturen hoor. Ik heb heel duidelijk een eisprong gevoeld maar ik zit nog steeds op 36,6. Dit was ook zo toen de gyn. vorige maand mijn eisprong zag en mijn temp ook laag was. Geen peil op te trekken dus.

We hopen dat KI een mogelijkheid is. Ik zie erg op tegen dingen als IVF en Icsi.

Ik hoop dat je cyclus weer lekker regelmatig wordt. Je hebt tenslotte al een eisprong gehad. Je wordt vast weer snel zwanger.

Prettig weekend!
Liefs Inge

Hey Inge,

Fijn dat je er weer bent!
Spannende dagen voor jullie hoor.
Ik zal blijven duimen dat alles goed komt.
Ik denk dat je mijn nieuwtje afgelopen weekend gemist hebt.
Ik ben n.l zwanger!
Wie had dat nou gedacht!
Ik ben nu denk ik 5 weken.
21 april mag ik voor een echo komen om te kijken of de innestelijn goed gegaan is[en niet in de eileider zoals vorig jaar]
Ik hoop zo dat het nu na 2 jaar goed is!
Het wonderlijke is dat ik met 1 eileider veel sneller zwanger ben geworden dan met 2.
Zo ongelofelijk.
Ik voel eigenlijk niets bijzonders, misschien iets meer behoefte aan slaap.

Dus Inge je ziet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik blijf je volgen hoor!
Hele fijne paasdagen!

Liefs, Monique2

Hai die Inge,

ik had voorgenomen om niet meer te schrijven hier. maar toen ik jou mail zag kon ik me niet inhouden.
zoals je weet zou ik voor deuitslagen naar de gyn gaan! alles was gelukkig goed zaad was goed maar ook de bloedtest was goed en de gyn zag een duidelijke eisprong op mijn lijst hoewel mijn cyclus altijd zo heeeeel lang is. ze zegt dat ik een beetje geduld nodig heb dat is dus de oorzaak. dit word ronde 8 voor mij maar men geduld raakt op iedereen is zwanger om me heen. stel ik kan niet zwanger worden terwijl alles normaal is wat kunnen ze dan bij me proberen!! daar ben ik best wel nieuwschierig over.
en ik wens jou heeeeeeeel veeeel succes bij de gyn. onze tijd zal ook wel een keer komen inge geloof mij nou maar!
ik weet het is makkelijk te zeggen is ook moeilijk voor mij maar we moeten ons best doen gewoon. deze maand zal helaas weer niet worden voor mij omdat men vriend er niet was ivm zakelijk reis.maar ik blijf wel stiekum hopen.
nod 26 april..

heeeeeeeeeeeel veeel liefs seda

He Inge,

Wat vind ik het fijn dat we elkaar hier lekker blijven steunen!!!!! En ik geloof echt dat het straks gaat lukken. Ik wil jou ook heel veel sterkte wensen als je woensdag naar de gyn gaat. Een vriendinnetje van een vriendin van mij was bij de eerste poging van KI zwanger, en ik ken ook genoeg verhalen van ivf en icsi, maar ik begrijp dat je daar niet op zit te wachten, maar goed als dat wel zo moet zijn komt het ook zeker goed voor jullie.

Met mij gaat alles verder goed, ook weer druk aan het klussen nog niet tempen, ben dat volgende maand ook weer van plan. Ben er minder mee bezig merk ik, is ook beter zeggen ze. Ik merk dat ik ook minder op het forum ben, lees wel veel, vindt het erg gezellig om met ons clubbie te schrijven, en dat we elkaar op de hoogte kunnen houden.

Tot snel weer en een heel fijn paasweekend ga er lekker van genieten.

Liefs Mick

Hoi meiden!
bedankt voor de gezellige/leuke/opbeurende reacties!
Monique wat gaaaaaf!! ZWANGER! Dat had ik inderdaad even gemist!!! GEFELICITEERD!! Hoe voel je je?

Seda, goed nieuws toch dat alles in orde is?! Nu moet je echt geduld gaan opbrengen hoor want door al die stress werk je jezelf tegen. 8 maanden is echt nog niet lang. (ik zit nu in ronde 15)
Alles is goed dus het kan niet anders dan dat jij binnenkort zwanger bent. Gewoon even de tijd geven.

Heee Mick! bedankt voor het succesverhaaltje! Die mag je altijd vertellen hoor! Het geeft toch altijd een beetje moed namelijk!
Jij zit dus weer in je klusperiode en dan begint het aftellen weer. SUCCES! Ik hoop voor je dat het raak is!! Zou wel leuk zijn dan krijg je een 2005 kindje toch?

Nou meiden ik schrijf dit berichtje ook nog even in een nieuw bericht zodat jullie het zien!

PRETTIGE PAASDAGEN!
Liefs Inge

Terug
Bovenaan